نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 10:43

بارش باران به برخی منازل و زیرساخت‌های روستایی کرمانشاه خسارت وارد کرد+ فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: بارندگی همراه با و رعد و برق شدید که شب گذشته به وقوع پیوست؛ به برخی منازل، زیرساخت‌های و روستایی و اراضی باغی و زراعی برخی از روستاهای استان خسارت جزئی وارد کرد.

 افشین یگانه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به بارندگی همراه با رعد و برق شدید شب گذشته در استان، اظهار داشت: شاهد بارش‌های سهمگینی در استان بودیم که خوشبختانه این بارش خسارت و مشکل جدی به جزء خسارت‌های جزیی به برخی زیرساخت‌ها وارد شده، در پی نداشته است.

وی با بیان اینکه در حال جمع‌بندی گزارشات خسارت‌ها هستیم، ادامه داد: عمده این مشکلات در شهرستان‌های اورامانات و همچنین گیلانغرب رخ داده که سبب خسارت‌های به  تیربرق‌ها برخی مناطق وارد شده و برق قطع شده که برق منطقه‌ای در حال ترمیم و مرتفع کردن مشکلات به جود آمده هستند. است.

 

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به تخریب برخی پل‌ها خانه‌های گلی روستایی، مسدود شدن راه‌های روستایی، آبگرفتگی معابر و برخی روستاها، خسارت به بخش کشاورزی و باغات  در پی بارش سنگین شب گذشته اشاره کرد و گفت:  بنیاد مسکن در حال رسیدگی و بررسی خسارت وارده به خانه‌های گلی و خشتی برخی روستاها هستند، همچنین عوامل راهداری نیز در در حال پاکسازی کامل محورها و ریزش‌برداری در راه‌های مسدود شده هستند.

وی افزود: طبق اعلام هواشناسی هسته اصلی سامانه از جو منطقه خارج شده و از امشب تا ظهر فردا جمعه مجددا شانس بارش‌ها که غالبا شکل و شمایل رگباری و بهاری خواهد داشت، وجود دارد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1144846

مهمترین اخبار ایران و جهان: