نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 18:00

انقلابی زیستن و عمل کردن مهمترین بخش هویتی سپاه پاسداران است

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:انقلابی ماندن و انقلابی زیستن و عمل کردن مهمترین بخش هویتی سپاه است و سپاه به بزرگی انقلاب عمل می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی بعد از ظهر شنبه در دیدار با جمعی از مدیران ادارات و صنایع استان و بسیجیان حوزه شهید رجایی (ره) اراک اظهار داشت: رسالت مهم سپاه در گام دوم انقلاب دفاع همه جانبه از ارزش‌های اسلامی و خدمت صادقانه با مردم است و سپاه با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری و با رویکرد انقلابی و مردمی به سمت قوی شدن کشور در همه ابعاد گام بر می‌دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: برنامه مهم سپاه در سال جاری تحقق ایران قوی در همه بخش‌ها است و با پشتوانه بسیج مردمی در این مسیر شتابنده حرکت خواهیم کرد و سپاه با عمل صالح، مجاهدت و معنویت در طی این سال‌ها دستاوردهای بسیاری برای انقلاب به ماندگار گذاشته و کارنامه موفق سپاه در بخش‌های مختلف نمایشگر هویت و ظرفیت‌های عظیم ملت ایران است.

وی ادامه داد: انقلابی ماندن و انقلابی زیستن و عمل کردن مهمترین بخش هویتی سپاه است و سپاه به بزرگی انقلاب عمل می‌کند و این نهاد مقدس همواره در مسیر نورانی خود مستحکم و با اراده ایستاده است.

سردار کریمی اضافه کرد: فرزندان غیرتمند ایران اسلامی با خودباوری و ما می‌توانیم در طی این سال‌ها افتخارات بزرگی کسب کرده اند و این روحیات ارزشمند امروز باید برای جوانان و نوجوانان نهادینه شود و این مهم در گرو جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال بیان کرد: با توجه به سنت حسنه سنوات گذشته مقام معظم رهبری سال جدید را به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند و نامگذاری سال‌ها بسیار سنجیده است و بهترین نسخه درمان حل مشکلات کشور تحقق بیانات ایشان است و همه دستگاه‌ها برای اجرای فرمان رهبری باید بسیج شوند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: کمک به دستگاه‌های دولتی و اجرایی در راستای اجرای فرامین و بیانات مقام معظم رهبری از مهمترین برنامه‌های سپاه است که در این راستا اقشار ۲۲ گانه سازماندهی شده اند و محور فعالیت اقشار بسیج اندیشه ورزی است و سپاه و بسیج تمام قد برای تحقق شعار سال در کنار دستگاه‌های اجرایی در میدان جهاد و خدمت حضور دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1136090

مهمترین اخبار ایران و جهان: