نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 23:25

احداث بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در خوزستان

اهواز- سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن کشور از قابلیت شروع عملیات احداث و آماده‌سازی بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در بیش از ۲۰ شهر این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان مالکی عصر امروز پنجشنبه ضمن بازدید از پروژه‌های نهضت ملی خوزستان در جمع خبرنگاران از قابلیت شروع عملیات احداث و آماده‌سازی بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در بیش از ۲۰ شهر این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه روند تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام بزرگی بوده که با همت همه همکاران در استان‌های کشور انجام شده است، افزود: در شهرهای با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر خوزستان برای ساخت بیش از یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی زمین تأمین شده است.

مالکی تصریح کرد: به‌زودی عملیات اجرایی بیش از سه هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای ایثارگران و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد برای پرسنل نیروهای مسلح در اراضی شهری خوزستان و از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن آغاز خواهد شد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن کشور با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در ۲۳ شهر در خوزستان آغاز شده گفت: تنها در شهر اهواز به میزان یک هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی آماده شروع عملیات اجرایی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1173002

مهمترین اخبار ایران و جهان: