نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 18:18

اندیشه های امام خمینی(ره) نیاز ملت ایران برای پیشرفت است

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: مکتب و اندیشه های امام خمینی(ره) نیاز همیشگی ملت ایران برای پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعد از ظهر شنبه در نشست ستاد برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی اظهار داشت: اعتماد به خداوند، مردم باوری، استکبار ستیزی، عدالت خواهی و توجه معنویت ویژگی بارز امام خمینی (ره) بود که در ایام سالگرد ارتحال ایشان باید برای نسل جوان به خوبی تبیین شود و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: مکتب و اندیشه امام خمینی (ره) نیاز همیشگی ملت ایران برای پیشرفت و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان خصوصاً فتنه انگیزی های آنها در جنگ ترکیبی است و یکی از اولویت‌های مهم جهاد تبیین اندیشه و مکتب امام خمینی (ره) است و باید برنامه ریزی دقیق صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه مکتب امام خمینی (ره) امت ساز و انسان ساز است، گفت: ایران اسلامی به برکت تفکر امامین انقلاب امروز در اوج اقتدار است و ملت ایران با تاسی از این مکتب نجات بخش امروز مستحکم و استوار تر از هر رمانی به مسیر پیشرفت ادامه می‌دهد.

نظری اندیشه و مکتب امام خمینی (ره) را نرم افزار تحول آفرین و شتاب دهنده در گام دوم انقلاب دانست و افزود: و تبیین این مکتب نسل جوان را به قله‌های بلند پیشرفت خواهد رساند.

وی با اشاره به برنامه ریزی دقیق برای اعزام زائران به مرقد امام راحل در سالگرد ارتحال گفت: برای اولین بار امسال اعزام راهیان نور از این استان با استفاده از ظرفیت ریلی انجام شد که می‌توان از این ظرفیت در سایر اعزام‌ها استفاده کرد و همه دستگاه‌ها در خصوص اعزام زائرین به مرقد امام خمینی (ره) تکلیف دارند و باید مشارکت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: برنامه‌های سالگرد ارتحال امام باید با شکل گیری کمیته‌ها به صورت قوی اجرایی شود و نسبت به سال گذشته، برنامه‌ها از جذابیت بیشتر به ویژه برای نسل جوان، برخوردار باشد و برنامه‌های فرهنگی و تبیینی باید بیش از گذشته مورد توجه باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1192502

مهمترین اخبار ایران و جهان: