نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 16:21

درآمد میلیونی با خرید لپ تاپ مناسب ترید از تاپ رایان

فعالیت در بازار‌های مالی که این روزها با یک نام کلی یعنی ترید شناخته می‌شود، می‌تواند سود دهی بسیار زیادی داشته باشد.

برای ورود درست و موفقیت در بازار‌های مالی، داشتن دانش کافی، استفاده از نظرات متخصصان و یادگیری اصول و فنون این معاملات از همه چیز مهم‌تر است. اگر این پیش نیاز‌ها را داشته باشیم، در قدم دوم، نیاز به یک دستگاه مناسب برای ترید داریم. این دستگاه می‌توانید یک لپ تاپ مناسب ترید باشد.

در این مطلب می‌خواهیم ۳ مدل از لپ تاپ‌های مناسب ترید را به شما معرفی کنیم. پیش از هر چیز می‌توانید با جستجو عبارت «خرید لپ تاپ تاپ رایان» و کلیک روی نتیجه اول به لیستی از بهترین لپ تاپ‌های مناسب بازار دست پیدا کنید و مدلی مطابق با سلیقه و نیازهایتان انتخاب کنید. اما قصد ما از این مطلب دستچین کردن ۳ لپ تاپ مناسب برای ترید در فروشگاه اینترنتی تاپ رایان است. یک راه دیگر برای دسترسی به لیست قیمت لپ تاپ‌ها لینک زیر است:

https://toprayan.com/link/laptop-price-list

خصوصیات بهترین لپ تاپ برای ترید

 

بهترین لپ تاپ برای ترید باید مشخصاتی داشته باشد تا بتوان آن را به عنوان لپ تاپی درخور در نظر گرفت. ویژگی‌هایی مثل صفحه نمایش با وضوح و کیفیت بالا، بهینگی مصرف انرژی و.... مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که باید قبل از خرید بهترین لپ تاپ برای ترید از تاپ رایان در نظر بگیرید. در ادامه به بررسی کلی ویژگی‌های ضروری لپ تاپ مناسب ترید می‌پردازیم:

صفحه نمایش

اولین و مهم‌ترین عامل تاثیرگذار که باید در هنگام انتخاب بهترین لپ تاپ برای ترید در نظر گرفته شود، اندازه و وضوح صفحه نمایش دستگاه است. یک لپ تاپ مناسب ترید باید صفحه نمایشی با اندازه مناسب (بسته به استفاده ۱۴ یا ۱۶ اینچ) داشته باشد. این صفحه نمایش باید رزولوشن کافی داشته باشد تا ساعت‌ها نگاه کردن به آن چشم را خسته نکند.

پردازنده، رم، حافظه ذخیره‌سازی و کارت گرافیک

بهترین لپ تاپ برای ترید باید توانایی اجرای برنامه‌های ترید را داشته باشد. برای همین امر، لازم است پردازنده این لپ تاپ از حد متوسط بالاتر باشد. به عنوان مثال بهتر است به دنبال لپ تاپ‌هایی با پردازنده اینتل سری Core i7 یا مشابه آن در AMD استفاده کنید. لپ تاپ مناسب برای ترید نیازمند رم بالا است. بهتر است نقطه شروع را ۱۶ گیگابایت رم قرار دهیم. در مورد فضای ذخیره‌سازی هم بهتر است حداقل ۲۵۶ گیگابایت SSD را در نظر بگیریم.

کارت گرافیک لپ تاپ مناسب ترید

در مورد کارت گرافیک بهترین لپ تاپ برای ترید باید بگوییم که نیازی نیست به دنبال یک مدل خاص با کارت گرافیک مجزا و حافظه گرافیکی بالا باشید. یکی از امتیازاتی که یک لپ تاپ مناسب ترید می‌تواند داشته باشد، توانایی خروجی دادن به چند مانیتور است. برای همین کافیست کارت گرافیک لپ تاپ شما بتواند به چند مانیتور خروجی تصویر بدهد.

شارژدهی و طول عمر باتری

بهترین لپ تاپ برای ترید باید شارژدهی طولانی و عمر باتری خوب داشته بشاد. اگر می‌خواهید هنگام سفر و در حرکت، معاملات را از دست ندهید باید به دنبال خرید لپ تاپی با باتری عالی و شارژ دهی طولانی باشید. یکی از مناسب‌ترین لپ تاپ‌ها در بحث شارژدهی مک بوک اپل است که می‌توانید از طریق لینک زیر تمام مدل‌های موجود را در فروشگاه اینترنتی تاپ رایان مشاهده کنید:

https://toprayan.com/category/laptop-and-ultrabook/apple

طراحی و وزن

لپ تاپ مناسب ترید، باید باریک و سبک وزن باشد تا بتوان به راحتی آن را حمل کرد. برای دیدن لیست لپ تاپ‌های سبک وزن برتر موجود در بازار کافی است عبارت «سبک ترین لپ تاپ های بازار تاپ رایان» را در گوگل جستجو کنید و با انتخاب اولین نتیجه، مدل‌های سبک وزن برتر را مشاهده کنید.

بهترین لپ تاپ برای ترید در فروشگاه اینترنتی تاپ رایان

حالا که با ویژگی‌های حائز اهمیت در بهترین لپ تاپ مناسب ترید آشنا شدیم، به سراغ معرفی چند مدل از لپ تاپ‌های موجود در فروشگاه اینترنتی تاپ رایان که شرایط گفته شده را دارند، می‌رویم. در انتخاب دستگاه‌هایی که در لیست بهترین لپ تاپ مناسب ترید آمده‌اند علاوه بر ویژگی‌های بالا، قیمت را هم در نظر گرفته‌ایم.

لیست لپ تاپ‌های مناسب ترید در فروشگاه اینترنتی تاپ رایان شامل مدل‌های زیر است:

لپ تاپ اپل مک بوک پرو ۱۶ اینچ مدل MNW83 با پردازنده M2 Pro
لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 Pro Core i7 32GB RAM
لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook Flip B3 Core i7 32GB RAM

لپ تاپ اپل مک بوک پرو ۱۶ اینچی مدل MNW83 با پردازنده M2 Pro

اولین مدل از لیست بهترین لپ تاپ برای ترید، مک بوک پرو ۱۶ اینچی با پردازنده M1 Pro است. این لپ تاپ با صفحه نمایش ۱۶.۲ اینچی فوق‌العاده‌اش که در بدنه‌ای سبک و زیبا قرار گرفته، بهترین لپ تاپ برای ترید است. صفحه نمایش عالی، وزن کم، سخت‌افزار قدرتمند این مدل که شامل پردازنده اختصاصی اپل می‌شود، به اندازه کافی برای تریدینگ توانا است.

این لپ تاپ از نظر باتری و شارژدهی عملکرد بسیار خوبی دارد که باعث می‌شود این دستگاه با فاصله بهترین لپ تاپ برای ترید باشد. البته نباید قیمت بالا و متفاوت بودن سیستم عاملش را فراموش کرد. اگر سوالی در مورد مک بوک پرو و یا تفاوت آن با مک بوک ایر دارید، پیشنهاد می‌کنیم با ورود به سایت تاپ رایان در بخش مقالات، عبارت «لپ تاپ مک بوک پرو» را جستجو کرده و مقالات مربوط به این دستگاه را مطالعه کنید.

مشخصات مک بوک پرو ۱۶ اینچی مدل MNW83 با پردازنده M2 Pro به شرح زیر است:

صفحه نمایش: ۱۶.۲ اینچی Liquid Retina XDR
پردازنده: اختصاصی M2 Pro اپل
کارت گرافیک: اختصاصی ۱۹ هسته‌ای اختصاصی اپل
رم: ۱۶ گیگابایت LPDDR5 غیر قابل ارتقا
فضای ذخیره‌سازی: ۵۱۲ گیگابایت SSD
وزن: ۲.۲ کیلوگرم
شارژدهی باتری: تا ۲۱ ساعت

مزیت این لپ تاپ نسبت به دو مدل دیگر، بهره مندی از مزایای اختصاصی اکوسیستم اپل و شارژدهی عالی باتری است. البته باید قیمت به نسبت بالای آن را هم در نظر گرفت. نزدیک‌ترین گزینه ویندوزی به این لپ تاپ را می‌توان در بین مدل‌های مختلف لپ تاپ مایکروسافت پیدا کرد. برای این کار می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

https://toprayan.com/category/laptop-and-ultrabook/microsoft

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 Pro  با پردازنده Core i7

دومین لپ تاپ مناسب ترید در تاپ رایان، یک لپ تاپ قدرتمند از سری گیمینگ برند لنوو است. اگر برای ترید تصمیم به خرید لپ تاپ مناسب گرفته‌اید، این مدل یکی از بهترین گزینه‌ها است. این لپ تاپ ۱۶ اینچی که قابلیت استفاده به عنوان لپ تاپ گیمینگ را هم دارد، با یک صفحه نمایش با کیفیت، وزن کم و طراحی زیبا گزینه‌ای مناسب برای ترید است.

مشخصات Legion Pro 5 Core i7 32GB RAM به شرح زیر است:

صفحه نمایش: ۱۶ اینچی IPS با رزولوشن QHD
پردازنده: اینتل core i7 نسل 11
کارت گرافیک: RTX 3050ti
رم: ۳۲ گیگابایت DDR4
فضای ذخیره‌سازی: ۱ ترابایت SSD
وزن: ۲.۳ کیلوگرم

مزیت این لپ تاپ نسبت به دو مدل دیگر، سخت‌افزار توانای آن است که امکان اجرای بازی‌های مختلف را به کاربر می‌دهد. در واقع با خرید این لپ تاپ لنوو، نه تنها یک لپ تاپ مناسب ترید را از فروشگاه اینترنتی تاپ رایان خریده‌اید، بلکه دستگاهی قدرتمند برای کارهای گرافیکی و اجرای بازی را هم در اختیار گرفته‌اید.

لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook Flip B3  با پردازنده Core i7

سومین لپ تاپ مناسب ترید در فروشگاه اینترنتی تاپ رایان، لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook است. این لپ تاپ ۱۴ اینچ یک صفحه نمایش با کیفیت با رزولوشن FullHD دارد. علاوه بر صفحه نمایش خوب، سخت‌افزار پردازشی این مدل هم به خوبی از پس کارهای مربوط به ترید بر می‌آید.

مشخصات ExpertBook Flip B3 Core i7 32GB RAM به شرح زیر است:

صفحه نمایش: ۱۴ اینچی لمسی FHD
پردازنده: اینتل core i7 نسل 11
کارت گرافیک: اینتل Iris Xe
رم: ۳۲ گیگابایت DDR4
فضای ذخیره‌سازی: ۵۱۲ گیگابایت SSD
وزن: ۱.۶ کیلوگرم

ویژگی‌ مهم این لپ تاپ در مقایسه با دو مدل دیگر این لیست از لپ تاپ‌های مناسب ترید، اندازه کوچکتر آن است که حمل و نقل آن را آسان کرده است. البته این اندازه کوچک هزینه هم دارد! آن هم از دست دادن کارت گرافیک مستقل است که در کار ترید مانع خاصی ایجاد نمی‌کند اما کارایی لپ تاپ را برای بازی یا کارهای ۳ بعدی کم می‌کند.

چرا تاپ رایان بهترین سایت خرید اینترنتی لپ تاپ مناسب ترید است؟

تاپ رایان به عنوان بزرگترین فروشگاه تخصصی در زمینه لپ تاپ، مزایایی دارد که آن را به بهترین سایت خرید اینترنتی لپ تاپ مناسب ترید تبدیل کرده است. اولین اقدام تاپ رایان تامین بهترین لپ تاپ‌ها به صورت مستقیم از وارد کننده و تامین کننده اصلی و ارائه آن‌ها با بهترین قیمت ممکن است. تمامی لپ تاپ‌های موجود در تاپ رایان، با گارانتی معتبر به فروش می‌رسند و به دلیل تامین مستقیم قیمت بهتری دارند.

مزایای خرید اینترنتی لپ تاپ مناسب ترید از فروشگاه اینترنتی تاپ رایان

فروشگاه اینترنتی تاپ رایان، بزرگترین فروشگاه تخصصی خرید اینترنتی لپ تاپ و لوازم جانبی آن است که با تنوع بی‌نظیر محصولات و قیمت‌های رقابتی، سعی در ارائه بهترین لپ تاپ‌های بازار به مشتریان خود داشته و دارد. اگر می‌خواهید در یک نگاه لیست قیمت لپ تاپ‌های جدید و به‌روز را ببینید یا قصد خرید لپ تاپ از تاپ رایان را دارید کافیست عبارت «خرید لپ تاپ تاپ رایان» را در گوگل جستجو کنید و از طریق نتیجه اول به مقصودتان برسید. در ضمن بهره‌مندی از مزایای زیر بخشی از تجربه خرید شما از فروشگاه اینترنتی تاپ رایان خواهد بود:

دسته بندی تخصصی لپ تاپ‌ها در تاپ رایان که به پشتوانه کارشناسان این فروشگاه اینترنتی امکان پذیر شده
به روزترین لیست قیمت لپ تاپ مناسب ترید از معتبرترین وارد کنندگان
مشاوره تخصصی برای انتخاب بهترین لپ تاپ ترید متناسب با بودجه و نیاز شما
تامین بهترین لپ تاپ‌ها با گارانتی معتبر به صورت مستقیم از وارد کننده
امکان خرید اینترنتی لپ تاپ و تحویل حضوری آن در تهران
امکان پرداخت در محل برای سفارش‌های شهر تهران
ارسال سریع سفارش در تهران و شهرستان‌ها
روش‌های متنوع ارسال لپ تاپ (پیک، پست، تیپاکس، تحویل به اتوبوس و تحویل حضوری برای شهر تهران)

 

بهترین تجربه خرید اینترنتی لپ تاپ مناسب ترید از تاپ رایان

تجربه خرید اینترنتی لپ تاپ مناسب ترید وابسته به موارد زیادی است. اولین مورد دسترسی آسان به بهترین لپ تاپ‌ها متناسب با نیاز و بودجه است. برای این کار لازم است تا سایت فروشگاه اینترنتی به خوبی طراحی و بهینه شده باشد تا کاربر بتواند بدون اتلاف وقت، به محصول مورد نظر برسد. عامل مهم‌تر، طراحی رابط کاربری سایت است تا از سردرگم شدن کاربر جلوگیری کند و فقط با چند کلیک، بهترین محصول را به کاربر نمایش دهد. تاپ رایان به عنوان فروشگاه اینترنتی پیشرو باعث شده تا همه خریداران بدون این که نیاز به دانش فنی بالایی داشته باشند، بهترین مدل متناسب با نیازشان را پیدا کنند.

سخن پایانی

انتخاب و خرید لپ تاپ مناسب برای ترید از تاپ رایان حتی بدون داشتن دانش فنی خاص امکان پذیر است. در این راهنمای خرید بهترین لپ تاپ مناسب ترید خصوصیات مهم چنین لپ تاپی را توضیح دادیم. پس از آن لیستی از ۳ مدل که اکنون در فروشگاه اینترنتی تاپ رایان قابل خرید هستند و استحقاق حضور در لیست بهترین لپ تاپ برای ترید را داشتند، معرفی و به صورت کلی بررسی کردیم.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده مدل‌های دیگر برای کاربری‌های مختلف، از بخش لپ تاپ‌ سایت فروشگاه اینترنتی تاپ رایان دیدن کنید. در بخش لپ تاپ فروشگاه اینترنتی تاپ رایان لپ تاپ‌ها به صورت اختصاصی دسته بندی شده‌اند. برای مشاهده لپ تاپ‌های تخصصی کافیست از آدرس toprayan.com وارد سایت شده یا به سادگی با جستجوی عبارت «خرید لپ تاپ تاپ رایان» در گوگل، روی نتیجه اول کلیک کنید.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1164502

مهمترین اخبار ایران و جهان: