نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 11:26

پیوستن «ارتش به مردم» یکی از عوامل پیروزی انقلاب بود

شیراز- نمانیده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: یکی از مهم ترین حوادث در تاریخ انقلاب پیوستن ارتش به مردم و پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام صبح سه شنبه در آئین گرامیداشت روز ارتش و رژه یگان‌های منتخب فارس بیان کرد: با توجه به فعالیت‌هایی که نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور داشته و توانسته اند رضایت مقام معظم رهبری را کسب کنند از این رو دل مردم به حمایت ارتش در تأمین امنیت کشور گرم است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: یکی از مهمترین رویدادهایی که در تاریخ انقلاب اتفاق افتاد دستور تاریخی امام راحل (ره) و پیوستن پادگان‌های ارتش به خیل عظیم مردم انقلابی بود که این اقدام ارتش موجب شد یکی از علل پیروزی انقلاب اسلامی ایران این رویداد تاریخی باشد.

آیت الله دژکام در ادامه تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران فراتر از مرزهای کشور ایستاده برای این که تأمین امنیت کشور را در دستور کار دارد این اتفاق موجب شده تا دشمن از نزدیک شدن به مرزهای جغرافیایی ایران هراس داشته باشد.

وی متذکر شد: نیروی زمینی، نیروی دریایی و نیروی هوایی ارتش جز افتخارات کشور به حساب می‌آیند این در حالی است که تمامی این افتخارات کسب شده در سایه ارزش‌های دینی به دست آمده و از ارتش نهادی قدرتمند ساخته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1156902

مهمترین اخبار ایران و جهان: