نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 18:20

حاشیه بازی پارس جم و استقلال| اعتراض آبی‌پوشان در زمین بی کیفیت/ قائدی به هم تیمی‌اش دلداری داد

بازیکنان استقلال با وجود اعلام یک پنالتی به سود این تیم در جریان نیمه اول بازی با پارس جنوبی باز هم به داور اعتراض کردند.

* به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال از ساعت 17:30 در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* ریکاردو ساپینتو در دقایق ابتدایی بازی چندین بار با فریاد کشیدن از بازیکنان استقلال خواست با دقت بیشتری بازی را ادامه بدهند.

* گزارشگر بازی در دقیقه 5 با کنایه به استقلال اعلام کرد معمولا تیم‌هایی که در رده پایین‌تر هستند، با استراتژی دفاع فشرده و ضدحمله کار می‌کنند اما پارس جنوبی بازی را هجومی شروع کرده است.

* پس از اعلام آفساید به ضرر استقلال در دقیقه 11، ساپینتو به  سعید قاسمی، کمک داور اول بازی اعتراض کرد .

* کیفیت زمین ورزشگاه تختی جم به نسبت دوره حضور پارس جم در لیگ برتر به شکل محسوسی افت کرده بود.

* اعلام پنالتی به سود استقلال با خطای عیسی پرتو روی سعید مهری، با شادی هواداران همراه شد. روزبه سینکی، دروازه‌بان پارس جم پیش از ضربه محمد محبی به سمت او رفت و خواست توپ را روی نقطه کرنر بکارد که این کار سبب شد داور به او تذکر بدهد. پس از خراب شدن این پنالتی  با ضربه‌ای که بازیکن آبی‌ها به آسمان زد در دقیقه 15، سینکی برای لحظاتی دچار مصدومیت شد. 

* محمد محبی پس از خراب شدن این پنالتی برای نوشیدن آب به سمت نیمکت استقلال رفت و در شرایطی که ساپینتو با محبی مشغول صحبت بود، هم تیمی‌اش را بوسید و به او دلداری داد. 

* در این لحظات امید روانخواه نیز با بازیکنانش در کنار زمین مشغول صحبت شد.

* کارت زرد نگرفتن بازیکن پارس پس از خطای روی قائدی در دقیقه 23 با اعتراض چشمی و مرادمند به احمد محمدی، داور بازی همراه شد.

*  در دقیقه 35 توپ به شکل مشکوکی به دست مدافع پارس‌ جنوبی برخورد کرد که پنالتی اعلام نشدن این صحنه سبب اعتراض ساپینتو به داور شد.

* این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1176502

مهمترین اخبار ایران و جهان: