نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 17:13

رژیم صهیونیستی هزینه سنگین جنایاتش را پرداخت خواهد کرد

گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن قدردانی از محور مقاومت و در رأس آن ایران برای حمایت از آرمان و ملت فلسطین، تأکید کردند که تهدیدات دشمن صهیونیستی نتیجه‌ای جز تشدید مقاومت نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تداوم اعتکاف در مسجد الاقصی و تشدید حضور فلسطینی‌ها از همه شهرها، روستاها و اردوگاه‌ها برای دفاع و پاسداری از این مسجد در مقابل تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیستی به ویژه در ده روز آخر ماه مبارک رمضان را خواستار شدند.

بر اساس این گزارش، گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه بیانیه خود تأکید کردند: نبرد با دشمن صهیونیستی تشدید شده و نیازمند تلاش‌های همگانی برای پیروزی بر این دشمن و خنثی کردن همه نقشه‌ها و توطئه‌های آن است.

این گروه‌ها به همه مردم فلسطین در همه عرصه‌ها و جبهه‌ها و به‌ویژه مردم ثابت‌قدم، نمازگزار و معتکف در مسجدالاقصی درود فرستادند؛ چراکه آنها با استواری خود تصاویری از شکوه را ترسیم کردند که در حافظه فلسطینی‌ها نقش بست و به همگان ثابت کردند که مسجدالاقصی بر خلاف خواسته دشمن گردنکش صهیونیستی، متعلق به ملت فلسطین است.

گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند: تهدیدهای سران رژیم شکست خورده صهیونیستی، مردم فلسطین و مقاومت قهرمانانه آنها را نمی‌ترساند، بلکه این تهدیدات با تشدید مقاومت، انقلاب و قیام مردم فلسطین در همه اشکال آن علیه دشمن جنایتکار مواجه خواهد شد. رژیم صهیونیستی تاوان هر گونه تجاوزی را خواهد پرداخت و مردم فلسطین بدون توجه به هزینه‌های سنگین، با مقاومت خود به دشمن درس پایبندی به حقوق و دفاع از مسجدالاقصی خواهند داد.

این گروه‌ها افزودند: عملیات قهرمانانه در غور اردن و تل‌آویو اشغالی، حملات موشکی از غزه و لبنان و سوریه، قیام ملت فلسطین در داخل اراضی اشغالی و درگیری‌های مستمر و فزاینده در همه جای کرانه باختری اشغالی، نشان دهنده وحدت و انسجام متقابل همه عرصه‌های رویارویی و جبهه‌های درگیری با رژیم اشغالگر است و توانایی مردم و ملت ما را در شکست دشمن صهیونیستی و برهم زدن محاسبات و آشکار ساختن ضعف و شکنندگی آن به اثبات رساند و این یک پیروزی جدید برای احقاق حق فلسطین در مقابل رژیم باطلِ صهیونیستی است.

گروه‌های مقاومت در پایان بیانیه خود از امت‌های عربی و اسلامی و محور مقاومت و در رأس آن جمهوری اسلامی ایران به خاطر تلاش‌ها و نقش سازنده در پشتیبانی از آرمان، ملت و مقاومت فلسطین قدردانی کردند و از همه فرزندان امت خواستند در مقابل همه توطئه‌ها و برنامه‌های دشمن که می‌خواهند منابع امت را غارت، وحدت آن را متزلزل و جهت‌گیری امت را از مقابله با دشمن واقعی و اصلی آن منحرف کنند، قوی و غیرقابل نفوذ باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1141390

مهمترین اخبار ایران و جهان: