نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 13:26

پیروی از فرمان ولی فقیه شاخصه قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران است

گرگان- استاندار گلستان گفت: ویژگی منحصر به فرد و شاخص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پیروی از فرمان ولی فقیه جامع الشرایط است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه ظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی اظهار کرد: نیروهای مسلح در ایران اسلامی از ویژگی‌های منحصر به فردی نسبت به نیروهای مسلح در دنیا برخوردار هستند که مهمترین آن برای نیروهای مسلح و برای همه ما پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه شجاع و جامع الشرایط است.

استاندار گلستان افزود: ما در نظام طاغوتی قرار نداریم و در نظامی هستیم که نایب امام زمان (عج) و ولی فقیه که برای نیروهای مسلح، فرمانده کل قوا و برای همه ما به عنوان رهبری بصیر و بیدار است، زعامت جامعه را برعهده دارد.

وی گفت: نیروهای مسلح ما تحت فرماندهی کسی هستند که حافظ دین خداست، مخالف هوای نفس است و مطیع امر مولاست و باید خدا را برای وجود با برکت ایشان شاکر باشیم.

زنگانه ادامه داد: نیروهای مسلح نه تنها در صنایع دفاعی برای دشمن نقش بازدارندگی دارد، در عرصه‌های دیگر تحقیقاتی، پژوهشی و نوآوری و اقدامات دانش بنیان که خدمات آن خارج از نیروهای مسلح ارائه می‌شود، پیشتاز هستند.

گفتنی است؛ با حضور سرتیپ آذریان ارشد نظامی آجا در شمالشرق کشور و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا و استاندار گلستان از زحمات و خدمات امیر سهراب اصغرزاده به عنوان فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی تقدیر و سرهنگ علی اکبر عرب به عنوان فرمانده جدید این تیپ معارفه شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1141246

مهمترین اخبار ایران و جهان: