نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 11:44

ملایر، میزبان مینی‌فوتبال ایرانیان

معاون توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از میزبانی ملایر در افتتاحیه مینی فوتبال جام ایرانیان خبر داد.

علی ضمیری‌کامل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری سومین جلسه هماهنگی جام مینی‌فوتبال اظهار کرد: قرار بر این شد افتتاحیه مسابقات مینی‌فوتبال محلات کشور اواخر اردیبهشت به میزبانی شهرستان ملایر برگزار شود. 

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در بین محلات کشور برگزار خواهد شد، افزود: این مسابقات ایجاد فرصت مشارکت حداکثری برای شهروندان در رویداد مینی فوتبال و ارتقای سطح سلامت، نشاط و شادابی آنان را فراهم می‌کند و تشویق شهروندان برای فعالیت بیشتر ورزشی و غنی‌سازی اوقات فراغت را ایجاد خواهد کرد.

معاون توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از مهم‌ترین اهداف این طرح را ترویج فرهنگ جوانمردانه، سالم و سازنده مبتنی بر توسعه پایدار دانست و ادامه داد: فاز اول این مسابقات از اواخر اردیبهشت در بین شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و فاز دوم هم به صورت استانی اجرا می‌شود و در پایان فاز سوم به صورت منطقه‌ای تیم‌ها به مصاف هم می‌روند.

وی عنوان کرد: این مسابقات به صورت رایگان در تمامی فازها برگزار خواهد شد و مسابقات به صورت دوره‌ای و حذفی برگزار می‌شود.

ضمیری‌کامل با بیان اینکه ۵۰ تیم برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تیم اول تا سوم استان در این مسابقات به ترتیب دویست، یکصدوپنجاه و یکصد میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد، ضمن اینکه از شهرستانی که بیشترین تیم شرکت‌کننده را داشته باشد تجلیل به عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در برگزاری مطلوب این رقابت‌ها نقش مهمی دارند، اضافه کرد: باید از ظرفیت تیلیغات محیطی شهرداری‌ها در راستای معرفی این رقابت‌ها و ثبت نام تیم‌ها استفاده کرد تا افراد و تیم‌های بیشتری در این مسابقات مشارکت داشته باشند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1177790

مهمترین اخبار ایران و جهان: