نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 15:41

تقویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهم و ضروری است

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تقویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در دیدار با مسئولان سپاه استان بوشهر اظهار داشت: سپاه پاسداران در کنار تأمین امنیت برای امت اسلامی در زمینه‌های تولیدات نرم افزار و سخت افزارهای نظامی فرهنگی سیاسی توسعه و پیشرفت امنیت اقتصاد عملکردهای بسیار خوبی را به عمل آورده است.

وی در ادامه اذعان کرد: این نهاد مقدس در تمامی رخدادهای منفی همچون سیل زلزله مشکلات فرهنگی و سیاسی و محرومیت بهتر طرز جهادی در جهت رفع این مشکلات وارد میدان می‌شود.

امام جمعه بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک نعمت بزرگ در جهان اسلام دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران با عملکردهای خود نه تنها جغرافیای ملی را فعال کرده بلکه در جهان اسلام نیز به عنوان یک نعمت از ما شناخته می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری حمایت از سپاه را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: تقویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهم و تضعیف آن حرام محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: برگزاری کلاس‌های فرهنگی برای خانواده‌ها، ارئه راهکارهایی برای تقویت هرچه بیشتر بسیج، انجام فعالیت‌های فرهنگی و بصیرت افزا، حمایت از گروه‌های جهادی و ارتقا کتابخوانی در استان محور برنامه‌های این سپاه در هفته عقیدتی سیاسی باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178190

مهمترین اخبار ایران و جهان: