نیوز سیتی!
20 آذر 1401 - 21:53

۱۹۲ قاضی آذربایجان غربی از زندانها بازدید کردند

ارومیه -عصر روز یک شنبه ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان به همراه۱۹۲ قاضی دیگر از زندان‌ها و بازداشتگاه های استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازدید ۴ ساعته عتباتی رئیس کل، مجیدی دادستان مرکز استان، معاونین قضائی و قضات عالی قضائی و هیئت ارزیابی حقوق شهروندی در مرکز استان و رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی ضمن بازدید از بندهای زندان و بررسی وضعیت مددجویان در دیدارهای چهره به چهره با تعداد کثیری از زندانیان به درخواست‌های آنان رسیدگی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کردند.

در این بازدید ضمن رسیدگی به ۱۳۷۴ درخواست، با آزادی ۳۹ مددجو، موافقت با آزادی مشروط ۳۶ نفر، موافقت با مرخصی منجر به آزادی ۳۹ نفر، موافقت با درخواست عفو ۴۰ نفر، موافقت با تعلیق مجازات ۲۱ نفر، اعطای مرخصی به ۱۹۲۰ نفر، موافقت با اشتغال ۶۷ نفر، موافقت با تخفیف مجازات ۱ نفر، تجمیع مجازات ۳ نفر و موافقت با درخواست پابند الکترونیک ۳۳ نفر نیز موافقت شد.

۱۹۲ قاضی آذربایجان غربی از زندانها بازدید کردند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در حاشیه این بازدیدها گفت: بازدیدها با برنامه و هدفمند از زندان‌های استان برای بررسی وضعیت قضائی زندان‌ها و زندانیان در دستور کار دادگستری استان قرار دارد و به صورت مرتب تا پایان سال اجرا خواهد شد.

ناصر عتباتی افزود: این بازدیدها همیشه دارای آثار و برکاتی برای مددجویان است که شامل حال آنها می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 905102

مهمترین اخبار ایران و جهان: