نیوز سیتی!
20 آذر 1401 - 12:55

پیکر شهید مختارزاده امروز تشییع می‌شود/ وداع خانواده با فرزندشان

خانواده بسیجی طلبه حسن مختارزاده غروب شنبه 19 آذر بر سر پیکر عزیزشان در معراج شهدا حاضر شدند و برای آخرین بار با او‌ وداع کردند و پیکر شهید امروز تشییع می‌شود.

به گزارش گروه حماسه و‌ مقاومت خبرگزاری فارس، خانواده بسیجی طلبه حسن مختارزاده غروب شنبه ۱۹ آذر بر سر پیکر عزیزشان در معراج شهدا حاضر شدند و برای آخرین بار با او‌ وداع کردند.

مراسم تشییع پیکر طلبه بسیجی حسن مختارزاده که در راه حفظ امنیت ایران بعد از ۲۲ روز کما ناشی از جراحات وارده توسط اغتشاشگران به شهادت رسید، امروز یکشنبه ۲۰ آذر، بعد از نماز ظهر در سعادت آباد، از میدان کاج تا چهارراه قدس بر دستان مردم به سوی جایگاه ابدی برگزار می‌شود.

 

 

در مراسم وداع که شب گذشته برگزار شد، خاله شهید همچنان که اشک از چشمانش جاری بود، رو به پیکر خواهرزاده خود، گفت: حسن جان! من آمدم اینجا به تو تبریک بگویم زیرا می‌دانم به آرزویت رسیدی.

همچنین سردار حسین یکتا و جمعی از دوستان این شهید عزیز برای وداع با حسن در معراج شهدای تهران حاضر شدند و دقایقی به ذکر مصیبت اهل بیت پرداختند.

حسن مختارزاده از بسیجیان گردان امام علی(ع) سعادت آباد بود که روز ۲۶ آبان در اتوبان حکیم موتورش توسط اغتشاشگران دچار سانحه شد و پس از اینکه پیکرش روی زمین افتاد ماشینی از سمت راست بدن او رد شد و فرار کرد.

این شهید عزیز پس از ۲۲ روز که در بیمارستان بستری بود سرانجام به جهت شدت جراحات وارده جانش را در راه امنیت کشور فدا کرد و به شهادت رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 904402

مهمترین اخبار ایران و جهان: