نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 14:34

دستگیری باند قاچاق سلاح در آبادان / بیش از ۶۷۰۰ فشنگ جنگی کشف شد

اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انهدام باند سلاح و مهمات غیر مجاز در آبادان، از دستگیری دو نفر از این باند و کشف بیش ۶ هزار و ۷۰۰ فشنگ جنگی در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان برای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز با تسلط اطلاعاتی در سطح استان از فعالیت اعضای یک باند قاچاق سلاح و مهمات در نقاط مرزی شهرستان آبادان مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پلیس با رصد مستمر اطلاعاتی محل اختفای ۲ نفر از عناصر اصلی این باند در منطقه مرزی اروند کنار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی با همکاری مأموران مرزبانی و سپاه هر ۲ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ هزار و ۷۶۹ فشنگ جنگی کلت کمری و یک قبضه سلاح کلت کمری کشف و یک‌دستگاه خودرو پراید وانت ضبط شد.

سردار صالحی تأکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه اقدامی در این رابطه را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 912602

مهمترین اخبار ایران و جهان: