نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 09:59

انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی دارد/ پیروزی در آزمون بزرگی در مقابل ادعای پیچیده‌

یک استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه ضمانت حفظ این انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی است،گفت: مردم ما تا به امروز از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پشتیبانی کردند و تاکنون موفق بودند.

محمدرضا معیدی استاد دانشگاه در مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز دی و روز بصیرت‌افزایی اظهار کرد: حماسه ۹ دی یکی از روزهایی است که از آن در انقلاب اسلامی به‌عنوان یوم‌الله می‌شناسیم و به ما هم توصیه شده ایام الله بزرگ داشته شود؛ چرا که برای مسلمانان شناخته شده است.

وی گفت: در طول انقلاب اسلامی مثل همه کشورها مقاطعی از تاریخ را به عنوان شادی‌آفرین و پیروزی‌آفرین و از طرفی غم‌آفرین و تراژدی برای روزهای بزرگداشت نگه می‌دارند.

نقطه عطف انقلاب ۹ دی است

این استاد دانشگاه با بیان اینکه یکی از ایامی در انقلاب اسلامی به‌عنوان نقطه عطف است، ۹ دی است، اضافه کرد: حماسه نهم دی همانند ۱۲ بهمن، ۲۲ بهمن، ۱۲ فروردین روز روشن‌بینی و بصیرت عمیق ملت ما در تقابل دشمنانی که صف‌آرایی کرده و ۸ ماه غائله و آشوب برپا کرده بودند؛ درحالی که بیشترین حضور را در انتخابات داشتیم.

معیدی ادامه داد: دشمنان می‌خواستند انقلاب اسلامی را به به نقطه تاریک برسانند و در راستای انقلاب مخملی می‌خواستند آشوب به وجود بیاورند ولی جوشش عجیب مردم نشان‌دهنده نمایش قدرت خداوند بود.

 آزمون بزرگی در مقابل ادعای پیچیده‌

وی با بیان اینکه نمایش عجیب بصیرت و شجاعت انقلابی ملت ما ناظران جهانی را خیره کرده بود، تصریح کرد: حماسه نهم دی مانوری در تقلیل عناصر بیگانه در کشور ما بود آزمون بزرگی در مقابل ادعای پیچیده‌ای که بود می‌توانست به انقلاب اسلامی ضربه بزند اما انقلاب اسلامی به‌خوبی توانست در مقابل دشمنان بایستد.

این استاد دانشگاه حرکت پرشور غرور آفرین و وجدبرانگیز مردم با شعارهای انقلابی در واقع فتح‌الفتوح عظیم در مقابل استکبار جهانی بود، اظهار کرد: این حماسه معادلات و محاسبات ۸ ماهه قدرت‌های بزرگ دنیا را به ریخت و صفوف مردم تجلی‌گر وحدت و وفاق ملی بود.

معیدی با اعلام اینکه حماسه نهم دی بیانگر ولایت‌مداری مردم به حد اعلا بود، افزود: مردم ثابت کردند پشتیبان ولایت فقیه هستند

وی بیان کرد: فتنه ۸۸ چندین سال برنامه‌ریزی شده شود و از آن به‌عنوان جنبش ضدالهی تعبیر می‌شود که همه گروه‌های ملحد یک‌دست شده بودند اما مردم ما در مقابل‌شان به‌خوبی ایستادند این همان نکته مهمی بود در حماسه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ هم تکرار شد.

 اغتشاشات اخیر یا همان جنگ احزاب

این استاد دانشگاه ادامه داد: اغتشاشات اخیر یا همان جنگ احزاب با همان پشتیبانی همانند ۹ دی تکرار شد ولی موضوع مهم حضور مردم بود گویی صحنه تاریخ تکرار شد.

معیدی با تاکید بر اینکه ضمانت حفظ این انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی است، خاطرنشان کرد: مردم ما تا به امروز از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پشتیبانی کردند و تاکنون موفق بودند.

جوانان نوک پیکان حمله دشمنان قرار دارند

وی هشدار داد: باید بدانیم نوک پیکان حمله دشمنان برای پشتیبانی از انقلاب را بگیرند، جوانان ما هستند که تردیدی در آن نیست و دهه هشتادی‌ها در فضای غبارالود مجازی قرار گرفتند و نقطه عطف‌شان قرار دادند ولی باز هم تمام توطئه‌هایشان نقش بر آب شد.

این استاد دانشگاه یادآور شد: ما مسلمانان نماد اسلامی را در حجاب می‌بینیم که دشمنان یکی دو سال کار کردند و قدم اول را برداشتند و در فتنه ۱۴۰۱ خواستند بهره‌برداری کامل کنند و با هدف‌گذاری به این خیال که می‌توانند نماد اسلامی را بردارند ولی این توطئه هم با هوشیاری خنثی شد.

 معیدی در پایان گفت: به دشمنان با صدای بلند اعلام می‌کنیم قطعا همان‌هایی که در کف خیابان آمدند با همان‌ها با شما مقابله خواهیم کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 934902

مهمترین اخبار ایران و جهان: