نیوز سیتی!
25 آذر 1401 - 10:59

بازدید وزیر اقتصاد از مرکز خدمات سرمایه گذاری خراسان جنوبی

بیرجند- وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان سفر به خراسان جنوبی از مرکز خدمات سرمایه گذاری این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر روز پنج شنبه به خراسان جنوبی سفر کرد.

وی در جریان سفر نیم روزه خود به این استان در بدو ورود در نشست طلایه داران پیشرفت ایران ویژه فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی خراسان جنوبی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، شرکت کرد.

خاندوزی در ادامه سفر خود به خراسان جنوبی از مرکز خدمات سرمایه گذاری این استان بازدید کرد. در این بازدید اطلاعاتی از اطلس سرمایه گذاری خراسان جنوبی از سوی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ارائه شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی اظهار کرد: تا کنون در تهیه اطلس سرمایه گذاری استان ۵۱ لایه اطلاعاتی از دستگاه‌های ذیربط استان اخذ، پردازش و لحاظ شده و در حال بروز رسانی است.

مرتضی ذاکریان با بیان اینکه تا کنون یک میلیون و ۴۸۵ هکتار اراضی مستعد سرمایه گذاری در استان شناسایی شده است، گفت: در تدوین اطلس سرمایه گذاری استان مدل بومی پویا با قابلیت تولید لکه جدید، به منظور بروز رسانی و تغییر لایه‌های اطلاعاتی طراحی و پیش بینی شده و امکان انتخاب اراضی مطلوب توسط سرمایه گذار با شرایط و مؤلفه‌های مدنظر پروژه سرمایه گذاری وجود دارد.

وی بیان کرد: از محل اعتبارات پژوهشی استان مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای تکمیل این اطلس و راه اندازی سامانه تحت وب آن اختصاص یافته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 913802

مهمترین اخبار ایران و جهان: