نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 10:10

آغاز برنامه «مسجد محور خدمت» در شهرستان همدان

همدان- سرپرست فرمانداری همدان از رسیدگی به مسائل و مشکلات محلات و دیدارهای مردمی با اجرای برنامه «مسجد محور خدمت» در سطح شهرستان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم مخفی سه شنبه همزمان با نماز مغرب و عشا با همراهی مدیران ذیربط در مسجد امیرالمومنین (ع) روستای رباط شورین حضور یافت و ضمن بررسی وضعیت و مشکلات عمومی، رسیدگی و پیگیری موارد ذکر شده را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به شعار دولت سیزدهم مبنی بر ایران قوی و دولت مردمی گفت: مسجد کارکردهای قابل توجهی دارد که متأسفانه از آن غافل شده‌ایم و باید مرکز معنویت، خدمت، امنیت و فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در محلات باشد.

سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به ضرورت افزایش سرمایه اجتماعی در سطح جامعه افزود: در قالب برنامه مسجد محور خدمت ضمن بررسی مسائل و مشکلات محلات با همراهی مدیران مربوطه به صورت هفتگی در مساجد سطح شهر و روستا حضور یافته و از نزدیک با مردم گفتگو می‌کنیم.

در ادامه این نشست تعدادی از اهالی روستا ضمن دیدار با سرپرست فرمانداری همدان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

بوی نامطبوع و آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از فاضلاب روستا، تخلیه نخاله‌های ساختمانی، مشکل تلفن ثابت، آنتن دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت، فقدان عابر بانک و حمل و نقل عمومی، تصرف اراضی حریم رودخانه، راه دسترسی، فعالیت معادن و واحدهای صنعتی، مرکز آموزش متوسطه اول، اشتغال و کمبود آب کشاورزی از جمله مشکلات عمومی طرح شده در این روستا بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 924146

مهمترین اخبار ایران و جهان: