نیوز سیتی!
09 آذر 1401 - 11:47

روند عادی حمل و نقل در استان بوشهر/ کامیون‌ها در حال کار هستند

بوشهر- علیرغم ادعاهای رسانه های معاند، روند حمل و نقل در استان بوشهر عادی است و کامیون‌ها در حال فعالیت هستند.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: دشمنان انقلاب اسلامی طی ماه‌های اخیر به بهانه‌های مختلف در تلاش هستند تا روند عادی زندگی مردم در ایران را با خلل روبرو کرده و هر روز موضوع جدیدی را مطرح و دنبال می‌کنند.

گاهی برای تعطیلی بازار فراخوان می‌دهند و با تهدید و ارعاب تلاش می‌کنند که بازاریان را از کار و فعالیت باز دارند که باز هم موفق نمی‌شوند و مردم به آنها بی‌اعتنایی می‌کنند. اکنون نیز برای اعتصاب کامیون‌داران و رانندگان کامیون‌ها فراخوان داده‌اند که بررسی‌ها نشان می‌دهد این بار هم تیرشان به سنگ خورده و نتوانسته‌اند به اهداف خود دست یابند.

در استان بوشهر کامیون‌داران و رانندگان در حال فعالیت عادی و روزمره خود هستند و بدون توجه به فراخوان‌های معاندین در حال تلاش برای کسب روزی حلال و خدمت به مردم هستند.

«نه» کامیون‌داران به معاندین

یکی از کامیون‌داران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب استفاده می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: روند کار به صورت عادی در حال انجام است.

یکی از رانندگان کامیون نیز به خبرنگار مهر گفت: طی روزهای اخیر دو بار اقدام به بارگیری از دو شهر مختلف کشور کرده و فعالیت خود را به صورت عادی ادامه می‌دهیم.

سعیدیان افزود: ترفندها دشمنان نظام انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به اقتصاد کشور کارساز نخواهد بود و با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش خواهیم کرد.

یکی از مدیران باربری در بوشهر بیان کرد: سفارش‌های خود را در این روزها همچون گذشته با جدیت پیگیری کرده و در حال خدمات‌دهی به صاحبان بار هستیم.

دشتی افزود: همه کامیون‌ها و رانندگان در حال فعالیت هستند و مشکلی در زمینه تردد و حمل و نقل وجود ندارد.

صدور ۶۰۰۰ بارنامه در ۴ روز اخیر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه در استان بوشهر شاهد فعالیت مطلوب در حوزه حمل و نقل هستیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عبدالکریم اخترشناس با اشاره به اینکه طی سه روز اخیر کاهشی در روند فعالیت کامیون‌داران استان بوشهر رخ نداده است افزود: طی چهار روز ابتدایی هفته جاری در مجموع بیش از ۶ هزار بارنامه صادر شده است.

روند عادی حمل و نقل در استان بوشهر/ کامیون‌ها در حال کار هستند

وی بیان کرد: روز شنبه هزار و ۵۶۰ بارنامه، روز یکشنبه هزار و ۴۷۷ بارنامه، روز دوشنبه هزار و ۵۳۳ بارنامه و روز سه‌شنبه بیش از هزار بارنامه صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به امنیت مطلوب در جاده‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: رانندگان استان بوشهر به صورت عادی در حال فعالیت در سطح جاده‌ها هستند.

مردم بوشهر با معاندین همراهی نکردند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر پیش از این گفته بود: استان بوشهر در جریانات اخیر وضعیت امنیتی مطلوبی داشته و مردم با معاندین و دسیسه‌های دشمنان همراهی نکردند.

اکبر پورات با بیان اینکه فراخوان‌هایی در استان بوشهر صادر شد ولی مشکل خاصی را شاهد نبودیم تصریح کرد: مدیریت خوبی در جریان مسائل اخیر در این استان صورت گرفته است.

کامیون داران از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و با تمام توان خود در حال خدمت به مردم هستند.

بی شک معاندین و دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره در تلاش خواهند بود تا با اختلاف‌افکنی به اهداف خود دست یابند ولی مردم با آنها همکاری نکرده و دسیسه‌های آنان را ناکام خواهند گذاشت.

رانندگان و کامیون‌داران نسبت به ترفند و دسیسه دشمنان بی‌اعتنا بوده و بدون توجه به فراخوان‌ها، فعالیت کامیون‌ها در استان بوشهر بدون مشکل جریان دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 889690

مهمترین اخبار ایران و جهان: