نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 18:42

کبودراهنگ صاحب درمانگاه تامین اجتماعی می‌شود

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: دهمین درمانگاه تامین اجتماعی استان همدان در کبودراهنگ ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فتح الله توسلی عصر امروز در آئین افتتاح نهمین درمانگاه سازمان تامین اجتماعی در همدان اظهار کرد: خوشبختانه امروز صبح کلنگ‌ احداث دهمین درمانگاه تامین اجتماعی استان در شهرستان کبودراهنگ زده شد.

وی با اشاره به اینکه ساخت درمانگاه تامین اجتماعی بهار با مشکل مواجه بود اما خوشبختانه با پیگیری‌ها به ثمر نشست گفت: امروز کار بزرگی در شهرستان بهار صورت گرفت، لیاقت دو شهرستان بهار و کبودراهنگ بالاست که از خدمات نوین پزشکی برخوردار باشند.
 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی همدان با بیان اینکه شهرستان لالجین ۷ هزار کارگر دارد که به دنبال این هستیم درمانگاه دیگری از تامین اجتماعی در این شهر راه‌اندازی شود گفت: خوشبختانه دولت و مجلس تلاش خود را انجام می‌دهند تا خدمات قابل توجهی در حوزه درمان به مردم ارائه شود.

وی بیان کرد: برای نیروهای این درمانگاه آزمون برگزار شد و چون تاکید به بکارگیری نیروهای بومی بود خوشبختانه این اقدام صورت گرفت که قدردان هستیم.

فرماندار شهرستان بهار نیز با بیان اینکه  این پروژه‌ها برای این است که مردم از خدمات دولت و نظام بهره‌مند شوند اظهار کرد: خدمات دولت نردمی و نظام اسلامی به همه مردم نشان داده شود.  

روح‌الله نباتی با اشاره به اینکه دشمن اجازه نمی‌دهد که مردم پی به خدمات نظام ببرند گفت: اوایل انقلاب حتی یک درمانگاه در شهرستان بهار نبود اما امروز خوشبختانه چنین درمانگاهی با کیفیت بالا افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در فصل تابستان به شهرستان بهار در فصل تابستان بیش از ۲۰ هزار کارگر وار می شود و شهر لالجین ۷ هزار کارگر دارد و دو مجموعه صنعتی این شهرستان نیز هر کدام ۴ هزار کارگر دارند  خاطرنشان کرد: می‌طلبد به لالجین و صالح‌آباد نیز در افتتاح درمانگاه‌های تامین اجتماعی توجه شود‌.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 927090

مهمترین اخبار ایران و جهان: