نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 15:50

انتقاد امام جمعه دهدشت از عملکرد وزارت نفت/سپردن کار به افراد ناتوان و تعطیلی پتروشیمی «دشت مازه»

امام جمعه دهدشت با توجه به تعطیلی پتروشیمی دشت‌مازه گفت: چرا به کسانی که توانایی و تخصص در کار ندارند کار واگذار می‌شود، مردم به جان هم می‌افتند، وزارت نفت امورات شخصی مردم را دست هر کسی نسپارد چرا که باعث سلب اعتماد عمومی نسبت به دولت و حاکمیت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت، شاخ و شانه‌ کشیدن نتانیاهو که اگر جمهوری اسلامی دست از آزار منطقه برندارد به جمهوری اسلامی ایران حمله نظامی می‌کنیم اظهار کرد: اندازه شما این مباحث نیست، ایران اسلامی منتظر یک بهانه است اگر غلطی از شما سر بزند اولین اشتباه شما آخرین اشتباه‌تان خواهد بود و جمهوری اسلامی با کسی مماشات ندارد و تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

امام جمعه دهدشت افزود: شما برای مصرف درونی خودتان لاف در غربت می‌زنید و فکر می‌کنید برای جمهوری اسلامی مصرف داخلی دارد که ندارد.

وی روز صنعت پتروشیمی را یادآور شد و بیان کرد: پیشرفت پتروشیمی دهدشت در دولت جدید خوب است و می‌طلبد مسئولان پول بیشتری به این پروژه تزریق کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به تعطیلی پتروشیمی دشت‌مازه گفت: چرا به کسانی که توانایی و تخصص در کار ندارند کار واگذار می‌شود، مردم به جان هم می‌افتند، البته با پیگیری‌های استاندار و نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی کار در منطقه دیگر فعال خواهد شد.

امام جمعه دهدشت بیان کرد: وزارت نفت امورات شخصی مردم را دست هر کسی نسپارد چرا که باعث سلب اعتماد عمومی نسبت به دولت و حاکمیت می‌شود.

وی در ادامه صحبت‌های‌ خود با بیان این که عصر امروز عصر قیام فاطمی و عصر تزویر و ترور شخصیتی امام علی(ع) است گفت: حضرت زهرا(س) در چنین عصری به جهاد اکبر و جهاد تبیین پرداختند و امروز نقش همه ما باید فاطمی و نسبت به جهاد تبیین اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 928590

مهمترین اخبار ایران و جهان: