نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 14:33

امام جمعه قزوین: مسئولان ارادۀ جدی در حفظ نخبگان داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه مسئولان باید ارادۀ جدی در حفظ نخبگان داشته باشند، گفت: سیستم و مهندسی آموزشی ما نسبت به گذشته خیلی متفاوت و بهتر شده است اما تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مسئولان استعدادهای درخشان آموزش ‌و پرورش استان قزوین اظهار کرد: نقشی که نخبگان در عرصۀ صنعت، سیاست، کشاورزی، فناوری، اختراعات و ابتکارات دارند، غیر قابل انکار است، تأثیرگذاری آنان خیلی زیاد است و باید قدردانشان باشیم.

وی تصریح کرد: نقش‌آفرینی نخبگان ویژه است، باید این نقش‌آفرینی‌ها را قدر دانست، هر چقدر نقش‌آفرینی نخبگان بیشتر باشد، به همان اندازه مورد طمع دشمنان قرار می‌گیرند و مسئولان باید ارادۀ جدی در حفظ نخبگان داشته باشند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: سیستم و مهندسی آموزشی ما نسبت به گذشته خیلی متفاوت و بهتر شده است اما تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم و باید تلاش کنیم به آن جایگاه دست یابیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اینکه جزوه بخوانیم و حفظ کنیم و در نمره گرفتن مسابقه بگذاریم، صحیح نیست، باید حفظیات را تبدیل به تفکرپروری کنیم، همانند روحیه‌ای که شهید مطهری داشت و تفکر و اندیشیدن را محور قرار داده بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 908490

مهمترین اخبار ایران و جهان: