نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 15:01

نشست ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش‌وپرورش برای بازنگری محتوای کتاب‎های درسی

ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، نشست بازنگری محتوای کتاب‌های درسی را با حضور حجت‌الاسلام پناهیان برگزار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در این نشست که با حضور حجت الاسلام والمسلمین نیکزاد مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، حجت الاسلام علی لطیفی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان برگزار شد، بازنگری در محتوای کتاب‌های درسی بر اساس فرامین رهبر انقلاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست با اشاره به دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر حذف مواد زائد از کتاب‌های درسی و ضرورت درج علم نافع در این کتاب‌ها، بر ضرورت تسریع در انجام این کار و استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب نظران تاکید شد.

پیش از این حجت‌الاسلام علی لطیفی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از باز طراحی عناوین دروس و ساعات آموزش مدارس خبر داد و گفته بود: سال آینده پیشنهاد جدیدی برای جدول عناوین دروس ارائه خواهد شد و از مهر 1403 بسته‌های جدید تربیت و یادگیری متناسب با این طراحی تولید و تامین می‌شود تا بتوانیم اتفاق متفاوتی را نسبت به آنچه که تا کنون بوده است، رقم بزنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 922502

مهمترین اخبار ایران و جهان: