نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 17:03

دپو 12 میلیارد پوشاک قاچاق در شیراز لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس از کشف انواع پوشاک خارجی قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال در یکی از محله‌های شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزرای فارس از شیراز، سرهنگ احمدرضا خرم، بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روز گدشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات پلیسی از دپو پوشاک قاچاق در منزلی در یکی از محله‌های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند 10 هزار و 209 ثوب پوشاک خارجی قاچاق را کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 12 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف 82 کیلو تریاک در شیراز 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 82 کیلو و 200 گرم تریاک و دستگیری 3 نفر در یکی از محله‌های شهرستان شیراز خبر داد. 

سرهنگ سیدجواد رضوی اظهار کرد: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری کارکنان فرودگاه با اقدامات فنی و تخصصی از دپو محموله تریاک در یک منزل مسکونی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، 82 کیلو و 200 گرم تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه در این خصوص 3 نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653602

مهمترین اخبار ایران و جهان: