نیوز سیتی!
26 بهمن 1402 - 10:47

استاندار سیستان و بلوچستان: آماده برگزاری انتخاباتی پرشور هستیم

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تلاش‌های فراوانی صورت گرفته و به لطف پروردگار همه چیز برای برگزاری یک انتخابات سالم در استان آماده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی صبح امروز در نشست ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با تلاش‌های فراوانی که صورت گرفته و لطف پروردگار همه چیز برای برگزاری یک انتخابات سالم در استان آماده است.

وی افزود: وظیفه استانداری و مجموعه وزارت کشور صیانت از آرای مردم و برگزاری یک انتخابات سالم و امن است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر چهار اصل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت انتخابات، خاطرنشان کرد: هیچ یک از عوامل اجرایی انتخابات حق ندارد از کاندیدای خاصی حمایت و پشتیبانی کند.

وی ادامه داد:‌‌ حراست از رای مردم، فراهم کردن زمینه مشارکت بیشتر آحاد جامعه در انتخابات و ایجاد فرصت برای تبلیغات نامزدها وظیفه ماست و باید به نحو مطلوب به این وظیفه عمل کنیم.

کرمی اذعان کرد: عوامل اجرایی و پشتیبانی انتخابات مشخص شده و اگر جایی نیاز به آموزش وجود دارد باید با سرعت و جدیت پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه برای آموزش باید از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما استفاده کرد، بیان کرد: با هدف تببین برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی، 6 شبکه تلویزیونی ویژه تبلیغات انتخابات مجلس شورای برای 6 حوزه انتخابیه استان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1671046

مهمترین اخبار ایران و جهان: