نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 18:57

افتتاح ۱۱ پروژه‌ سلامت‌محور در استان زنجان

همزمان با سفر رئیس‌جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت به استان زنجان، چندین پروژه‌ سلامت‌محور افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با سومین سفر رئیس‌جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت به استان زنجان چندین پروژه سلامت‌محور در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
مرکز سوانح سوختگی بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان مهم‌ترین پروژه آماده بهره‌برداری حوزه سلامت در زنجان است که دارای ۶هزار و ۷۸۸متر مربع زیربنا و ظرفیت ۳۴ تخت بیمارستانی در ۵طبقه (زیرزمین، همکف و طبقات اول تا سوم و مشتمل بر بخش‌های اعمال جراحی، مراقبت‌های ویژه سوختگی، اورژانس سوختگی، بستری سوختگی و اتاق هوارسان و فضاهای ارتباطی) است.
خوابگاه دانشجویی شهید سردار سلیمانی با زیربنای ۲هزار و ۸۶۸ مترمربع و ۲۵۰ نفر ظرفیت دیگر پروژه آماده بهره‌برداری در این سفر است.
 آزمایشگاه جامع بهداشت زنجان، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی میرجان و خانه بهداشت روستای لگاهی و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی تشویر شهرستان طارم از پروژه‌های آماده افتتاح هستند.
آزمایشگاه مرکزی، دستگاه سی‌تی اسکن ۱۶اسلایس، ماموگرافی و خوابگاه مرکز آموزش بهورزی از پروژه‌هایی هستند که در شهرستان خدابنده به بهره‌برداری می‌رسند.
پانسیون پزشکان متخصص ماهنشان هم در سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت افتتاح می‌شوند.
گفتنی است، در این راستا میز خدمت در ساختمان ستادی شماره ۲ دانشگاه در بلوار آزادی برای پاسخگویی به درخواست‌ها و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در حوزه سلامت، دایر است.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625790

مهمترین اخبار ایران و جهان: