نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 06:07

صدور ۱۵۸ مجوز سرمایه‌گذاری در شهرستان خدابنده

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: ۲۹۰ مورد مراجعه سرمایه‌گذاری در این شهرستان داشتیم که از این تعداد ۱۵۸ مورد آن منجر به صدور مجوز پروانه شده است.

جواد تاراسی، فرماندار شهرستان خدابنده امروز در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به اینکه برای جذب توسعه سرمایه‌گذاری در شهرستان اقدامات قابل‌توجهی انجام شده است، اظهار داشت: در حوزه عمران شهری و روستایی تاکنون یک میلیون مترمربع آسفالت‌ریزی و زیر‌سازی انجام و بیش از ۲۴۱ کیلومتر جدول‌گذاری در روستاها و شهرها انجام شده است.

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه یکی از عوامل مهم برای توسعه جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان راه است که در این راستا هم از آغاز به کار دولت سیزدهم اقدمات خوبی در شهرستان انجام شده است، گفت: برای جذب سرمایه‌گذار در شهرستان، واحدی با عنوان جذب سرمایه‌گذاری در فرمانداری راه‌اندازی شده است که در این راستا ۲۹۰ مورد مراجعه سرمایه‌گذاری در این شهرستان داشتیم.

وی با اشاره به مراجعه ۲۹۰ سرمایه‌گذار افزود: از این تعداد ۱۵۸ مورد آن منجر به صدور مجوز پروانه شده است.

تاراسی با بیان اینکه بیشتر سرمایه‌گذاران بیشتر تمایل به سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی بوده‌اند، ادامه داد: در این شهرستان علاوه‌بر سرمایه‌گذاران خود شهرستان از استان‌های دیگر نیز برای سرمایه‌گذاری در شهرستان فعالیت می‌کنند.

فرماندار شهرستان خدابنده همچنین جذب تسهیلات از محل‌های مختلف به ویژه از محل تبصره ۱۸ را  از دیگر اقدامات انجام شده برای توسعه جذب سرمایه‌گذار در شهرستان اعلام کرد.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650290

مهمترین اخبار ایران و جهان: