نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 13:14

امیدواریم سفر رئیس جمهور پایان تنش آبی در قشم ,و گامی برای تکمیل پل خلیج فارس باشد

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به سفر دوم و محتمل آیت الله سید ابراهیم رئیسی به استان هرمزگان گفت: بی گمان سفر رئیس دولت مردمی برای مردم این استان همراه با برکات و نعمات زیادی همراه خواهد بود، اما درخواست ما از رئیس جمهور این است که از دیدارهای چهره به چهره مردمی، گروه ها و نخبگان اجتماعی غافل نشوند.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به سفر دوم و محتمل آیت الله سید ابراهیم رئیسی به استان هرمزگانی اظهار کرد: بی گمان سفر رئیس دولت مردمی برای مردم این استان همراه با برکات و نعمات زیادی همراه خواهد بود، اما درخواست ما از رئیس جمهور این است که از دیدارهای چهره به چهره مردمی، گروه ها و نخبگان اجتماعی غافل نشوند.

وی توضیح داد: به برنامه ریزان این سفر هم توصیه می کنم به گونه ای عمل کنند تا مردم دردمند بتوانند به راحتی با رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سخن بگویند.

حجت الاسلام حاجبی ابراز امیدواری کرد سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان هرمزگان سفر تغییرات بزرگ و اثرگذار در حوزه خدمت گذاری، خدمت رسانی و خدمت صادقانه باشد.

امام جمعه قشم تأکید کرد: درخواست قشموندان و جامعه محلی سرزمین آب و آفتاب از آیت الله رئیسی این است که با حضور پر برکت رئیس جمهور شاهد پایان کاهش تنش کم آبی و تصمیم جدی برای تکمیل پل خلیج فارس باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650702

مهمترین اخبار ایران و جهان: