نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 19:04

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: توازن استقرار ادارات کل گمرک در هرمزگان رعایت شود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به انجام فعالیت های فرهنگی از گمرک، گفت: توازن استقرار ادارات کل گمرک در هرمزگان رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در دیدار رئیس کل گمرکات استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به چند بعدی بودن حوزه فعالیتی گمرک، اظهار کرد: چندین دستگاه شامل وزارت صمت، اموال تملیکی، سازمان بنادر و دریانوردی، بانک‌ها و ... در موضوع گمرک دخیل هستند و نباید در این امر تنها از سازمان گمرک انتظار تحقق اهداف را داشت.

وی، عنوان کرد: باید یک توزیع متوازنی از ادارات کل گمرکات در استان هرمزگان میان شرق، مرکز و غرب هرمزگان انجام شود که بهتر است متناسب با منابع موجود این مهم در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه سواحل مکران، بیان کرد: تقویت و توسعه گمرکات شرق استان هرمزگان با توجه به ظرفیت‌های گسترده‌ای که در حوزه تجارت دارند در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به لزوم ایفای مشئولیت اجتماعی و فرهنگ‌سازی در این خصوص، تصریح کرد: اینکه گمرکات استان هرمزگان که دارای ماهیت اقتصادی هستند به عرصه فرهنگ ورود کرده‌اند به نوعی ایفای مسئولیت اجتماعی محسوب می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651302

مهمترین اخبار ایران و جهان: