نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 09:25

اتمام دو عرشه از تقاطع آذربایجان ارومیه تا پایان سال

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه گفت: تلاش می‌شود قبل از پایان سال جاری بهره‌ برداری از عرشه های B1 و B4 و همچنین راه سازی های همسطح مجموعه تقاطع چهارسطحه آذربایجان انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، صفری معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه در خصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان اظهار داشت: پیمانکار پروژه نسبت به تحویل ۱۰ قطعه از ۲۴ قطعه نئوپرن باقیمانده برای اتمام عرشه پل B4 ، تامین ۶۰ تن ورق گاردریل‌ها و ۳۸ متر طول درز انبساط و نیز ۷۰ تن کابل و ۷۶۵ متر مکعب یونولیت ظرف هفته جاری با طی مراحل، تامین و در کارگاه مستقر نماید که از این بابت کارفرما مطالبات پیمانکار را پرداخت خواهد نمود‌.

وی افزود: در خصوص سرعت بخشی به روند عملیات اجرای عرشه‌های پل‌های B1 و B4 ، مقرر شد کارفرما مساعدت‌های لازم از قبیل خرید ۱۲۵ تن میلگرد ، ۱۰۰۰ تن سیمان و ۵۰ تن لوله‌های گاردریل از محل تبصره ۸۱ ، کارسازی‌های لازم را انجام و تحویل کارگاه نماید.

 صفری گفت: با توجه به اقدامات کارگاهی و تدارکاتی پیمانکار در پروژه و نیز نظارت مشاور، بر اساس برنامه زمانبندی با توافقات قبلی ، زمان اتمام عرشه‌های B1 و B4 تا مرحله تهیه و نصب لوله‌ها و گاردریل‌ها همچنان در مورخ ۲۵ بهمن ماه سالجاری به قوت خود باقی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون اسکافولدهای عرشه b4 در ارتفاع ۱۶.۵ متری به همراه قالبندی عرشه در حال تکمیل و آماده آماتورگذاری می باشد، ادامه داد: تلاش می‌شود قبل از پایان سال جاری بهره‌ برداری از عرشه های B1 و B4 و همچنین راه سازی های همسطح مجموعه تقاطع چهارسطحه آذربایجان انجام شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644202

مهمترین اخبار ایران و جهان: