نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 17:18

دشمن یقین دارد که نمی‌تواند با ایران وارد جنگ سخت شود

امیر سرتیپ سیاوش میهن‌دوست گفت: دستاورد‌های ما دشمن را به این یقین رسانده است که نمی‌تواند با ایران وارد جنگ سخت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر سیاوش میهن‌دوست، فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: از لحظه آغازین پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با ترور‌، کارشکنی‌ها و ایجاد آشوب به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود، اکنون نیز دشمن با ترفندهای دیگری مانند جنگ نرم و ترکیبی این هدف را دنبال می‌کند، برخی افراد که بصیرت کافی ندارند فریب می‌خورند و در جبهه دشمن بازی می‌کنند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در هر زمان و مکان دشمنی می‌کند تصریح کرد: نظام‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی با  ما دوست نیستند و دوست نخواهند شد و هر کس جز این را باور داشته باشد تفکری واهی دارد، رهبر انقلاب فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ما نیز بر همین باوریم و در راستای آن گام برمی‌داریم.

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری با تاکید بر اهمیت مقاومت افزود: جبهه‌های مقاومت باید قوی و تجهیز شوند تا مقابل زورگویان ایستادگی کنند.

امیر میهن‌دوست افزود: در  ۴۵ سال جمهوری اسلامی دستاوردهای مختلفی از جمله سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی داشته است، در وضعیت اقتصادی چالش‌هایی وجود دارد که در سراسر دنیا شاهد آن هستیم، در سایه این دستاوردها دشمنان به یقین رسیده‌اند که نمی‌توانند جنگ سخت علیه ایران آغاز کنند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری با اشاره به دستاوردهای چشمگیر نیروهای مسلح تصریح کرد: دستاوردهای ما در رزمایش‌ها به صورت جزئی در معرض نمایش قرار می‌گیرد تا مردم ملاحظه کنند چرا که مایه دلگرمی مردم است، سال گذشته در رزمایش منطقه نصرآباد قریب به ۲۰ نوع سلاح جدید و هوشمند را مورد آزمایش قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن با دقت در حال رصد دستاوردهای ماست، افزود: دشمنان به یقین رسیده‌اند که نمی‌توانند با ایران وارد جنگ سخت شوند.

امیر نوری، فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان هم در این نشست اظهار داشت: دوشادوش سایر نیروهای مسلح به دنبال جهاد تبیین و آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته هستیم، دستاوردهای بی‌نظیری داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ارتش هیچ فعالیتی جز در راستای فرامین رهبر انقلاب انجام نمی‌دهد افزود: فعالیت ما برای انتخابات از دو ماه پیش آغاز شده است، برای خانواده‌ها، کارکنان و سربازان جلسات آگاهی بخشی برگزار می‌کنیم. ارتش مانند گذشته آماری بیش از ۹۶ درصد شرکت در انتخابات را خواهد داشت همانطور که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت ۹۷ درصدی داشتیم.

فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت‌های ورزشی و علی‌الخصوص چوگان اصفهان نیازمند بررسی و تقویت است افزود: در استان اصفهان حتی یک مانژ مناسب چوگان نداریم. این ورزش اصیل ایرانی با کم لطفی و کم توجهی مواجه شده است. کشورهایی‌ مانند انگلیس این ورزش باستانی را به نام خودشان و مختص طبقه سلطنتی ثبت کردند در هندوستان نیز به همین صورت است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656046

مهمترین اخبار ایران و جهان: