نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 14:02

توقیف 4 دستگاه خودری شوتی در نهبندان

فرمانده انتظامی نهبندان از توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی و کشف 3 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی این شهرستان امروز به رسانه ها اعلام کرد: مأموران انتظامی نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور های مواصلاتی به ۴ دستگاه خودروی سواری شوتی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند. 

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند.   

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران در این رابطه ۴ خودرو توقیف و ۴ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

کشف البسه قاچاق در طبس 
 
سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده نیروی انتظامی طبس هم گفت: مأموران انتظامی یگان امداد این شهرستان هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو و یک سواری سمند مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی افزود: ماًموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، هزار و ۲۰۰ ثوب پوشاک خارجی قاچاق که فاقد مجوز گمرکی بود از داخل خودروها کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوط بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان طبس خاطرنشان کرد: مأموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۴ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1647046

مهمترین اخبار ایران و جهان: