نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 16:36

امسال نمایشگاه های بهاره با هدف تنظیم بازار یک ماه زودتر آغاز به کار می کنند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امسال نمایشگاه های بهاره در تمامی شهرستان‌های استان با هدف تنظیم بازار و عرضه کالا با نرخ پایین تر، یک ماه زودتر و از بهمن ماه برپا شود.

امسال نمایشگاه های بهاره با هدف تنظیم بازار یک ماه زودتر آغاز به کار می کنند/قرارگاه نظارت بر بازار و تامین کالای استان با جدیت به کار خود ادامه دهد/۱۴۳۰ نظارت بر بازار طی یک هفته/روند تامین و عرضه مرغ و گوشت استان توسط جهادکشاورزی با حساسیت دنبال شود 

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امسال نمایشگاه های بهاره در تمامی شهرستان‌های استان با هدف تنظیم بازار و عرضه کالا با نرخ پایین تر، یک ماه زودتر و از بهمن ماه برپا شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه تنظیم بازار استان که روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تداوم و استمرار جدیت قرارگاه نظارت بر بازار و تامین کالای استان، اتحاد و انسجام حاکم را عاملی موثر برای کنترل بازار دانست. 
وی ادامه داد: طی مدت یک هفته هزار و ۴۳۰ نظارت بر بازار در قالب این قرارگاه صورت گرفته و با متخلفان برخورد شده است. 
عبداللهی گفت: با توجه به ایام پایانی سال که مناسبت هایی همچون دهه مبارک فجر، عید نوروز، ماه مبارک رمضان و... را در پیش داریم، باید جلسات تنظیم بازار به صورت مستمر و با مصوبات عملیاتی و ملموس دنبال شود.
وی افزود: امسال نمایشگاه های بهاره در تمامی شهرستان‌های استان با هدف تنظیم بازار و عرضه کالا با نرخ پایین تر، یک ماه زودتر و از بهمن ماه برپا شود.
استاندار البرز گفت: باید از ظرفیت تولیدکنندگان بزرگ استان استفاده کنیم تا کالاها با بهای کمتری در نمایشگاه های بهاره عرضه شود. 
وی افزود: در این نمایشگاه ها باید اقلام خوراکی، شوینده و بهداشتی، پوشاک و هر آنچه که مورد نیاز مردم با توجه به ایام ذکر شده است، عرضه شود. 
عبداللهی گفت: نظارت ها باید بر مبنای قانون و رعایت احترام کسبه و مردم باشد چراکه کیفیت این نظارت ها، موجبات رضایتمندی مردم را فراهم می کند. 
وی افزود: نظارت بر مرغداری ها، روند تولید جوجه و تامین نهاده باید با ساختار ویژه ای طی تعامل با وزارتخانه متبوع دنبال شود.
استاندارالبرز گفت: جهادکشاورزی استان باید تمامی موضوعات مربوط به تامین مرغ و گوشت را زیر نظر داشته باشد و ذخایر مرغ در سردخانه ها افزایش یابد. 
وی افزود: برنامه ریزی جهت تامین میوه تنظیم بازار استان باید در جلسات ویژه و با حضور مسئولان مربوطه با جدیت دنبال شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637602

مهمترین اخبار ایران و جهان: