نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 17:56

پدر شهید احمد حسن‌پور میهمان فرزند شهیدش شد

پدر سرباز شهید احمد حسن‌پور از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان باوی آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از ویس، پدر شهید احمد حسن‌پور از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان باوی آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده‌یاد علی حسن‌پور پدر شهید احمد حسن‌پور از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان باوی که در سال 1367 داغ شهادت فرزندش را دیده بود پس از 35 سال فراق در بهشت الهی میهمان او شد.

پدر شهید احمد حسن‌پور روز دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1402 در سن 87 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

آیین تشییع پیکر پاک زنده‌یاد علی حسن‌پور پدر شهید احمد حسن‌پور امروز چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1402 با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار شد که مردم خوزستان با این مرد بزرگ وداع کردند.

پیکر پاک و مطهر زنده‌یاد علی حسن‌پور پدر شهید احمد حسن‌پور در گلزار شهدای شهر ویس تشییع شد که جمعی از مسؤولان محلی و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این آیین حضور یافتند.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ضایعه ارتحال زنده‌یاد علی حسن‌پور پدر شهید احمد حسن‌پور را به جامعه ایثارگران، به‌ویژه خانواده و بستگان آن عزیز سفر کرده تسلیت گفت و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای این پدر گرانقدر، علو درجات و بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسئلت کرد.

 سرباز شهید احمد حسن‌پور

 

سرباز شهید احمد حسن‌پور فرزند علی در بیستم اسفندماه سال 1346 دیده به جهان گشود و در جوانی به سربازی رفت که در کمیته انقلاب اسلامی مشغول گذراندن خدمت خود بود.

این جوان خوزستانی در 26 فروردین‌ماه سال 1367 در حین انجام سربازی به شهادت رسید و نامش در زمره 24 هزار شهید استان خوزستان به ثبت رسید.

شهید احمد حسن‌پور در سن 21 سالگی در جنوب اشنویه در استان آذربایجان‌غربی به شهادت رسید و پیکر پاکش پس از انتقال به استان خوزستان در گلزار شهدای کوی مویلحه شهر ویس شهرستان باوی آرام گرفت که تربت پاکش زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633602

مهمترین اخبار ایران و جهان: