نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 16:02

تامین ۱۹ هکتار زمین برای اجرای ملی مسکن در ابهر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه، با بیان اینکه در مجموع ۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن در ابهر تامین شده است، گفت: با تامین این میزان زمین مشکل حل نمی‌شود و به زمین با متراژ بالایی در این شهرستان نیاز داریم.

حمیدرضا سرداریان، رئیس اداره راه و شهرسازی ابهر، class="wordInCorrect" id="52_6">خرمدره و سلطانیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر اشاره و اظهار کرد: ۶ هزار نفر در این شهرستان برای مسکن ملی ثبت کردند که حدود ۲ هزار نفر تایید نهایی شدند. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌id="317_3">های ابهر، رمدره و سلطانیه با بیان اینکه ۱.۵ هکتار زمین برای پروژه ۲۸۲  واحدی در شهرستان ابهر ass="wordInCorrect" id="416_5">تامین شده است،افزود: در این راستا ۳.۵ هکتار برای پروژه ۴۸۴ واحدی class="wordInCorrect" id="481_5">گلسار و ۱۴ هکتار هم برای پروژه هزار  واحدی در این شهرستان شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر تامین شده است، گفت: متاسفانه با تامین این میزان زمین مشکل حل نمی‌شود و به زمین با متراژ بالایی درشهرستان ابهر نیاز است.

سرداریان تاکید کرد: با وجود پیگیری‌ها و تامین زمین موجود، باز هم به مساحت بیشتری برای طرح فعلی و طرح‌های آینده در ابهر نیاز داریم که از همه توان و ظرفیت‌ها برای تامین زمین استفاده خواهیم کرد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1648490

مهمترین اخبار ایران و جهان: