نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 01:54

برف شهرستان بیله‌سوار مغان را سفیدپوش کرد + فیلم

بارش برف در شهرستان‌ بیله‌سوار و جعفرآبادمغان آغاز شده و مناطق مختلفی از این شهرستان را سفیدپوش کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بارش برف موجب شادی مردم شده و در پی ادامه بارش برف در منطقه مدیریت ستاد بحران شهرستان‌ هشدارهای لازم را صادر کرد.

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در بیله‌سوار

صاحبعلی اصغری، فرماندار شهرستان بیله‌سوار مغان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیله‌سوار از آماده‌باش کامل دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان برای بارش برف خبر داد.

وی پیرامون تمهیدات اندیشیده شده به منظور مقابله با هرگونه حادثه احتمالی ناشی از بارش‌ برف، عنوان کرد: از ابتدای هفته بر اساس اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود یک سامانه بارشی در شهرستان اخطارها و هشدارهای لازم برای جلوگیری از هرگونه مخاطرات احتمالی به اعضای ستاد بحران ارسال شده است.

 

 


اصغری ادامه داد: شهرداران، بخشداران و اعضای ستاد مدیریت بحران نسبت به بارندگی‌ برف از نظر نیرو، تجهیزات و ماشین‌آلات، در حالت آماده‌باش کامل و صد در صد قرار دارند.

فرماندار شهرستان بیله سوار مغان گفت: در راستای سهولت در عبور و مرور خودروها در جاده‌های مواصلاتی، برف‌روبی و نمک‌پاشی در حال انجام است.

تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی

اصغری افزود: تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان بیله سوار و بخش قشلاق دشت (جعفرآبادمغان) به‌دلیل برودت هوا و بارش برف تعطیل است.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1647746

مهمترین اخبار ایران و جهان: