نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 16:20

حضور در انتخابات تکلیف شهدایی است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای گرم شدن فضای انتخابات محیط دانشگاه و نهادهای ما باید رنگ و بوی انتخاباتی به خود گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز پنج شنبه ۲۸ دی ماه امسال در جمع اساتید دانشگاه‌های استان  با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: واقعا هدف اصلی گرم شدن فضای انتخاباتی است.

وی افزود: برای گرم شدن فضای انتخابات محیط دانشگاه و نهادهای ما باید رنگ و بوی انتخاباتی به خود گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: دوام و بقا نظام مقدس انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم است که در انتخابات خودش را بیشتر از هر چیز دیگری نشان می‌دهد.

محمدی لائینی با اشاره به اهمیت انتخابات امروز در فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دنیای امروز، اضافه کرد: انتخابات هم حق و هم تکلیف و به فرموده مقام معظم رهبری تکلیف شهدایی است.

وی با بیان اینکه در فضای دانشگاه باید جریان انتخابات را پررنگ کنیم و حرکات مردمی باید داشته باشیم، گفت: نوجوانان و جوانان میدان‌دار باشند و تماشاچی و خارج از گود نباشند، همه جا باید حرف انتخابات باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: انتخابات برای کاندیداهای خاص نیست، بلکه برای همه است.

محمدی لائینی ادامه داد: اگر حماسه در انتخابات رقم بخورد، می‌تواند امنیت ما را ۱۰۹ در درصد تامین کند و بازدارنده باشد و اگر ضعیف و کمرنگ باشد می‌تواند امنیت ما را تضعیف کند.

وی با بیان اینکه در انتخابات مهم این بوده چه کسی رای دهیم، خانه ملت در راس امور است، خبرگان که هنوز مهم‌تر، مقام معظم رهبری بر نظارت بر رهبر و تعیین رهبر تاکید کردند و گفتند که خیلی مسئله مهمی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه همین پرتاب ۲۴ موشک به لانه‌های صهیونیست‌ها و موساد در اقلیم کردستان عراق و سوریه و از این طرف هم به لانه‌های داعشی‌ها و تروریست‌ها کم کاری است؟ اظهار کرد: چگونه باید دانشگاه به قدرت ملی خودش معتقد، ملتزم و مفتخر باشد؟ تجلیل از قدم‌های بزرگی که در مملکت برداشته شده سازنده است، ما به علم، تربیت، دین، وجدان و اخلاق و فرهنگ نیاز داریم در دانشگاه به همه چیز نیاز داریم.

محمدی لائینی هشدار داد: کافی بود رهبر جامعه این تفکر که آینده، آینده  از گفتمان است نه صنعت موشک را  امروز می پذیرفتند، تمام کشور ما می‌شد همان روستاهایی که صدام با خاک یکسان کرد و سوریه‌ای که ۷۸ درصدش را داعشی‌ها گرفتند.

وی با اعلام اینکه دانشگاهیان مرجع و تحول آفرین هستند، گفت: لازم است دانشگاهیان در این زمینه خوب کار کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642102

مهمترین اخبار ایران و جهان: