نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 09:58

۸۰ نفر در قالب «طرح شهید زین‌الدین» جذب دستگاه‌های دولتی کرمانشاه می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه، از انتشار فراخوان آزمون استخدامی «طرح شهید زین‌الدین» در سامانه جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: ۸۰ نفردر قالب طرح شهید زین‌الدین جذب ۱۵ دستگاه‌های دولتی کرمانشاه می‌شوند

علی صفدری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر در خصوص طرح استخدامی «شهید زین‌الدین»، اظهار کرد: این طرح کشوری است که جوانان استان کرمانشاه هم سهمیه‌ای ۱۰۰ نفری از آن را دارد و براساس آزمون استخدامی در بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف استخدام می‌شود.

وی، از انتشار فراخوان آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در سامانه جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: ۲۰ استان از ۳۱ استان کشور در طرح شهید زین‌الدین حضور دارند که ۲ استان از این تعداد آزمون استخدامی را برگزار کرده و ۱۸ استان دیگر نیز برگزار خواهند کرد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تصریح کرد: ۸۰ نفر از هم‌استانی‌ها برای استخدام در ۱۵ دستگاه دولتی(ارتباطات فناوری، استاندارد، امور اقتصاد و دارایی، تبلیغات اسلامی، دامپزشکی، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، هواشناسی، جهاد کشاورزی، سمت، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، آب منطقه‌ای، برق منطقه‌ای و فرودگاه) آزمون خواهند داشت.

وی انتخاب دستگاه‌های ذکر شده را براساس نقشه پیشرفت استان اعلام کرد و گفت: خیلی از رشته‌های تحصیلی را (برای زن و مرد) شامل می‌شود که در دفترچه مشخص شده است.

صفدری با بیان اینکه بیشترین ظرفیت از این ۸۰ نفر مختص شهرستان‌های استان است، گفت: این آزمون به صورت متمرکز در جهاد دانشگاهی برای ۱۸ استان برگزار می‌شود. 

صفدری اضافه کرد: ۲۰ نفر باقی‌مانده برای استخدام در استانداری کرمانشاه در آزمون شرت خواهند کرد که در روزهای آینده دفترچه آن در فضای مجازی بارگذاری می‌شود.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659846

مهمترین اخبار ایران و جهان: