نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 23:53

اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم مبارزه با دشمن هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی شادمانی در اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر چهارمحال و بختیاری گفت: اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم مبارزه با دشمن هستند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا افزود: به گفته مقام معظم رهبری دشمن ناامید از جنگ با ملت ایران است و با ابزار جنگ نرم آمده تا سرمایه ما را بگیرد و بر ما چیره شود‌.

وی بیان کرد: همه دشمنان شکست خورده در این فتنه مشترک‌اند برای اینکه مظهر قدرت ما را مردم می‌دانند.

شادمان ادامه داد: شهیدان ما قهرمان و عصاره این ملت‌اند چرا که این جوانان همه لذت‌های دنیوی را فدای دین کردند.

وی عنوان کرد: اگر دنیا را بدهی تا دین خدا پایدار بماند فداکاری بزرگی است و اصحاب رسانه موظف هستند این از خود گذشتگی شهدا را در برابر عالمیان پررنگ جلوه دهند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا اضافه کرد: جهاد تببین امروز جایگزین توپ، تانک و قوای مسلح شده امروزه میدان دست جهادگران تبیین است.

وی افزود: جهاد تببین ریشه در تاریخ و پیامبران و امامان دارد چرا که اگر جهاد تبیین نبود خبری از خداپرستی نبود.

شادمان گفت: جهاد تببین یک جهاد عظیم و فریضه فوری است هر کس ساکت بماند گناه کرده چرا که از انقلاب اسلامی باید دفاع کرد.

وی ادامه داد: این انقلاب نیاز به تبلیغ دارد چون با ارزش‌ترین سرمایه ماست هزاران نفر شهید و جانباز شدند تا انقلاب بماند، نباید ساکت ماند چرا که برخی تلاش دارند انقلاب فراموش شود و جوانان با آن بیگانه شوند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا عنوان کرد: دشمن شبکه فاسدی به نام مجازی درست کرده است و به دنبال ایجاد شائبه در دین ماست نباید اسیر فضای مجازی شویم و اصحاب رسانه موظفند متوجه رسالت خود باشند چرا که انتخابات پیش روی ماست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659646

مهمترین اخبار ایران و جهان: