نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 01:47

اختصاص رتبه برتر پدافند غیرعامل به امور مالیاتی استان سمنان

اداره کل امور مالیاتی استان سمنان رتبه برتر پدافند غیرعامل استان سمنان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، اداره کل امور مالیاتی استان سمنان در ارزیابی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان، از دستگاه‌های اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل سال 1402 به‌عنوان دستگاه نمونه انتخاب شد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان سمنان با اهدای لوح از علی حسین‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان بابت اقدامات چشمگیر حوزه پدافند غیرعامل این اداره کل قدردانی کرد.

متن پیام تقدیر به شرح ذیل است: پدافند غیرعامل عمری به بلندای تاریخ دارد؛ گذر زمان اهمیت و جایگاه آن را در نظام دفاعی کشورها ارتقا داده است. تغییرات پرشتاب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرنگی عصر حاضر نیز مزید بر علت گشته و امروزه آمادگی دفاعی همگانی و جامع، بخش جدایی‌ناپذیر پایداری ملی جوامع و تاب‌آوری زیرساخت‌ها برای استمرار خدمات‌رسانی به مردم است.

رئیس شورای پدافند غیرعامل استان سمنان گفت: از همین رو، این اصل پراهمیت همواره از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای اجرا و عملیاتی شدن در تمام سطح دستگاهی و عمومی به‌صورت جهادی و بسیجی مورد تأکید قرار گرفته است.

هاشمی گفت: بدین‌وسیله از زحمات و تلاش‌های جنابعالی در پیشبرد اهداف، سیاست‌ها و ملاحظات پدافند غیرعامل تقدیر و تشکر می‌شود. از خداوند منان سلامتی و توفیق روزافزونتان را در خدمتگزاری به جامعه اسلامی تحت توجهات حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) و در سایه رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی مسألت دارم.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660890