نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 10:30

همایش گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در تاکستان برگزار می شود

دبیر همایش گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان تاکستان گفت: همزمان با هفته مقاومت، همایشی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره «سردار دل ها» در این شهرستان برگزار می شود.

علیرضا بابا در گفت و گو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: طی دهه های گذشته جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی و ایادی آن ها به این باور رسیده اند که توان مقابله با ایران را ندارند و به همین دلیل به اقدامات کور و مذبوحانه ای از قبیل ترور دست می‌زنند. با این وجود، رویش شهدایی همچون سید رضی موسوی ها، نشان دهنده پویایی و استمرار مکتب حاج قاسم سلیمانی می باشد که به حق برگرفته از فرهنگ و مبانی ناب عاشورا است.

وی افزود: حضرت امام(ره) فرمودند: «بکشید ما را زنده‌تر می‌شویم» تعبیر این حرف این است که شهید و شهادت جزو جدانشدنی از اسلام و ایران است.

دبیر همایش گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی در تاکستان ادامه داد: مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، دشمن از فرهنگ شهادت و پایداری واهمه دارد و بر همین اساس هر زمان که در بن‌بست و تنگنا قرار می‌گیرد دست به اقدامات تروریستی می زند، چراکه این فرهنگ وحدت آفرین است و انسجام ملی را به همراه دارد و مهمترین مولفه قدرت نرم جمهوری اسلامی به شمار می رود.

بابا با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت برگزاری همایش گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان تاکستان، گفت: این برنامه ساعت ۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه سیزدهم دی ماه و همزمان با هفته مقاومت و با حضور دانشجویان و جوانان پرشور و مردم همیشه در صحنه و مکتبی شهرستان تاکستان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) تاکستان برگزار خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: این همایش برای اولین بار به صورت تخصصی و با ارائه مقالات در محورهای مختلف و جوان پایه و با حضور سخنرانان مطرح کشور و استان قزوین برگزار می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623846

مهمترین اخبار ایران و جهان: