نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 21:30

قاچاقچی نفت سفید در اردستان 500 میلیون تومان جریمه شد

رئیس تعزیرات حکومتی اردستان گفت: قاچاق نفت سفید در اردستان متهم را بیش از پنج میلیارد ریال جریمه کرد.

امید سلامی، رئیس تعزیرات حکومتی اردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق عمده سوخت و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، مأموران یگان امداد حین کنترل محور مواصلاتی اردستان، به یک دستگاه خودروی باری بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، مقدار  ۸ هزار و ۳۴۵ لیتر سوخت قاچاق کشف شد و با توجه به نتایج آزمایش سازمان ملی استاندارد پیرامون مشابهت ۹۰ درصدی محموله با نفت سفید و با توجه به ارائه نکردن هیچگونه مدارک و مستندات قانونی، اتهام قاچاق محرز اعلام شد.

سلامی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و منابع ملی به صورت ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد بنابراین محموله قاچاق مکشوفه ضبط و متهم نیز به پرداخت مبلغ بیش از پنج میلیارد ریال تحت عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

رئیس تعزیرات حکومتی اردستان تصریح کرد: بر اساس قانون، کلیه محموله سوخت مکشوفه قاچاق توسط مرجع کاشف به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان تحویل داده شد.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع ‌وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623502

مهمترین اخبار ایران و جهان: