نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1403 - 12:57

پاکسازی و لایروبی ۱۶۰۰کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی بارندگی روزهای پایانی فروردین ماه، راهداران با تلاش شبانه‌روزی نسبت به پاکسازی محورها و لایروبی یک‌هزار و ۶۰۰ کیلومتر از محورهای استان اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد فدوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براثر بارش‌های چند روز اخیر و جاری شدن روان‌آب و سیلاب به راه‌های حوزه استحفاظی استان خسارت وارد شده است و در محورهای شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، بیرجند، زیرکوه، خوسف و طبس شاهد بارش باران بوده‌ ایم. 

وی گفت: 220 راهدار با ماشین‌آلات راهداری در محورهای درگیر استان، اقدام به ترمیم و بازگشایی مسیر کردند. این راهداران با 180 دستگاه ماشین‌آلات راهداری مشغول رفع مشکلات و خسارات وارده از سیل شده و بازگشایی محورها را انجام داده‌اند. در این عملیات، بیش از یک هزار و 600 کیلومتر از مسیرهای آسیب‌دیده در استان، لایروبی و بازگشایی شد. همچنین راهداران نسبت به تعمیر و بازسازی موقت پل‌ها و ابنیه فنی آسیب‌دیده اقدام کردند. 

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران در رفع خرابی‌های سیلاب گفت: راهداران این استان در کمترین زمان ممکن، نسبت به بازگشایی مسیرهای مسدود شده و رفع خرابی‌ها اقدام کردند. با تلاش‌های راهداران، هم‌اکنون تمامی مسیرهای اصلی و فرعی استان بازگشایی شده و تردد در آنها بدون مشکل در حال انجام است.

انتهای پیام/252/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1701902

مهمترین اخبار ایران و جهان: