نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 19:35

نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس فردا جمعه 15 دیماه اعلام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: پاسخ استعلامات و احراز صلاحیت‌ها روز پنجشنبه به وزارت کشور ابلاغ گردیده و به محض دریافت نظر نهایی، نتایج به همه داوطلبان چه آنهایی که تایید شدند یا نشدند روز جمعه از طریق فرمانداری( ستاد انتخابات شهرستان) به داوطلبان اعلام می گردد .

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی آقابراری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج ظهر پنجشنبه اعلام کرد:  ۲۵ آبان تا ۱۴ دی را زمان بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های نظارت بوده است.

وی افزود: طبق روزشمار انتخابات پاسخ استعلامات و احراز صلاحیت‌ها روز پنجشنبه ۱۴ دی به وزارت کشور ابلاغ شده و به محض دریافت توسط فرمانداری نتایج به همه داوطلبان چه آنهایی که تایید شدند یا نشدند اعلام می شود.

آقابراری در ادامه گفت: در نهایت زمان اعلام نتایج روز جمعه و شنبه  ۱۵ و ۱۶ دی ماه خواهد بود، داوطلبانی که صلاحیت آنها تأیید و یا احراز نشده، به مدت ۳ روز از ۱۷ تا ۱۹ دی برای اعتراض فرصت دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج تاکید کرد:  براساس جدول زمان بندی، این اعتراضات توسط شورای نگهبان به مدت یک ماه خواهد بود تا ۱۹ بهمن بررسی مجدد خواهد شد.

وی در پایان گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626902

مهمترین اخبار ایران و جهان: