نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 21:04

دعوت امام جمعه بهمئی از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

امام جمعه بهمئی از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی اظهار کرد: حمایت از نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از بعثت غدیر و عاشوراست و ثمره زحمات تمام انبیا و اولیای الهی و شهدا و علمای اعلام از کلینی تا خمینی کبیر بوده بر همه ما واجب است.

صلواتی بیان کرد: نظامی که پشتوانه و عقبه فکری آن انقلاب رسول الله و مکتب امیرالمومنین و مکتب سید الشهدا است و بر اساس باورهاو اعتقادات و آیات الهی است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت و دفاع از این نظام واجب و لازم است و امروز بیش از هر زمانی این نظام توحیدی جمهوری اسلامی نیاز به یاری مردم دارد.

امام جمعه شهرستان بهمئی خاطر نشان کرد: پیام انبیاء اولیا و شهدا و پیام امام راحل(ره) امروز برای ما این است که از جمهوری اسلامی حمایت حفاظت و مراقبت کنیم.

حجت الاسلام صلواتی افزود: روز ۲۲ بهمن روزی است که همه ما باید به یاری نظام مقدس جمهوری اسلامی بیاییم برای دفاع از ارزش ها و آرمان ها و تعالیم قرآن و عترت سیره اهل بیت عصمت و طهارت شهیدان و برای دفاع ولی فقیه زمان لذا از مردم غیور شجاع متدین و شهید پرور شهرستان بهمئی دعوت می‌کنیم که بار دیگر رستاخیزی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی به پا کنند.

وی گفت: از همه برادران و خواهران و خانواده معظم و معزز شهدا جانبازان ایثارگران دانش آموزان و فرهنگیان و دانشجویان و روحانیت دعوت میکنیم در روز ۲۲ بهمن با حضور خودشان در راهپیمایی، دینی را که نسبت به این انقلاب و نظام و برای شکرگزاری از این نعمت عظمای الهی بوده ادا کنند.

این امام جمعه یادآور شد: همه ما در این راهپیمایی که عبادت و مقدس است و نصرت و رحمت الهی را به دنبال دارد برای بیعت با رهبر حکیم و عالی قدر انقلاب شرکت خواهیم کرد.

 بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی ، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۰ صبح ، از میدان مرکزی و خیابان رهبری به سمت پارک گلزار شهدای گمنام شهر لیکک برگزار می شود.

این مراسم مهمان ویژه ای دارد و آیت الله ملک حسینی در جمع مردم بهمئی سخنرانی می کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667546

مهمترین اخبار ایران و جهان: