نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 21:13

فعالیت گمرک در شهرستان‌های لردگان، بروجن و شهرکرد تقویت شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقای ساختار گمرک جزو مصوبات سفر اول بود که باید با پیگیری‌های مستمر و موثر انبار گمرک در شهرستان‌های لردگان، بروجن و شهرکرد ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداره‌کل گمرک چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش صادرات و رشد شاخص‌های تجاری این استان چشمگیر است و این نتیجه خرد جمعی و تلاش دلسوزانه عوامل گمرک است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تولیدات داخل استان در زمینه‌های صنعت، کشاورزی و صنایع‌دستی رشد داشته که گمرک با معرفی محصولات به سایر کشورها و افزایش صادرات غیرنفتی در تولید و رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال بسیار موثر است.

وی افزود: گمرک جایگاه ویژه‌ای در مسائل اقتصادی دارد و در کاهش نرخ بیکاری و اشتغال‌زایی بسیار موثر است و در صورت تقویت این اداره می‌توان گام‌های بلندی در راستای تحول اقتصادی برداشته شود.

حیدری اضافه کرد: ارتقای ساختار گمرک جزو مصوبات سفر اول است که باید با پیگیری‌های مستمر و موثر انبار گمرک شهرستان‌های بروجن، شهرکرد و لردگان ایجاد شود و صادرات همه کالاهای تولیدی چهارمحال و بختیاری از داخل استان انجام شود.

وی بیان کرد: روان‌سازی کار مردم با توجه به سه شاخصه مردم‌داری، مردم یاری و مردم‌نوازی در اولویت کار اداراتی که ارجاعات مردمی دارند قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پاکدستی و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم در دوران مسئولیت باعث می‌شود علاوه بر امیدآفرینی خداوند به کار برکت دهد.

وی تاکید کرد: برنامه‌های دهه فجر و ایجاد زمینه برای مشارکت حداکثری مردم، تحول در مواضع سیاسی کشور  و تحول اقتصادی را به دنبال دارد.

حیدری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این استان در مدار توسعه قرار گرفته است و باید اقدامات انجام شده بعد از انقلاب به صورت واقعی اطلاع‌رسانی و در بین مردم امید شود.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1652590

مهمترین اخبار ایران و جهان: