نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 16:15

ثبت نام تمام اقوام و گروه‌های سیاسی برای نامزدی انتخابات مجلس در گلستان

استاندار گلستان گفت: خوشبختانه در شاخص‌های مختلف ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد رشد قابل توجه و افزایش شاخص‌ها در استان گلستان هستیم و از همه اقوام و مذاهب به نسبت جمعتی آنها و از همه جمعیت سیاسی استان داوطلب نامزدی برای انتخابات پیش رو داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه در جمع اساتید دانشگاه‌های استان گلستان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال اظهار کرد: انتخابات امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: همه ما باید نقش سفیر دعوت مردم به انتخابات را ایفا کنیم و با روشنگری و بیان اهمیت برگزاری انتخابات و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم، نقش بسیار موثری را در برگزاری انتخابات باشکوه را ایفا کنیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در ارزیابی مجموعه‌هایی که افکارسنجی را انجام می‌‌دهند، امید ایجاد شده در بین مردم در استان گلستان بیش از میانگین کشوری است و ما باید قدر این شرایط را بدانیم.

زنگانه گفت: خوشبختانه در شاخص‌های مختلف ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد رشد قابل توجه و افزایش شاخص‌ها در استان گلستان هستیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه از همه اقوام و مذاهب به نسبت جمعتی آنها و از همه جمعیت سیاسی استان داوطلب داریم.

استاندار گلستان تاکید کرد: انشاالله با تلاش همگانی شاهد انتخاباتی باشکوه و بسیار خوب باشیم.

بر اساس گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، ۳۱۳ نفر از افراد ثبت نام کننده برای نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان تائید صلاحیت شده و باقی افراد نیز مهلت دارند اعتراض خود درباره رد صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت را به شورای نگهبان ارسال کنند.

گفتنی است، استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه و ۷ کرسی در مجلس شورای اسلامی است که از حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا دو نماینده وارد مجلس خواهند شد.

بر اساس اخبار رسیده به تحریریه خبرگزاری فارس در گلستان، تمامی نمایندگان فعلی گلستان که برای نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند، تائید صلاحیت شدند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1631002

مهمترین اخبار ایران و جهان: