نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 11:27

برگزاری دهمین جشنواره برتر تدریس منطقه ۲ کشوری در ساری

رئیس پردیس فاطمه الزهرا(س) ساری گفت: دهمین جشنواره برتر تدریس در سطح منطقه دو کشوری استان های مازندران، گیلان و گلستان در پردیس فاطمه الزهرا ساری در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، معصومه رضایی‌منش رئیس پردیس فاطمه الزهرا ساری در گفت و گو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: دهمین جشنواره برتر تدریس در سطح منطقه دوکشوری استان‌های مازندران، گیلان و گلستان در پردیس برگزار می‌شود و ما مجری این جشنواره هستیم.

وی با بیان اینکه در این جشنواره، رقابت میان کلیه دانشجومعلمان ورودی سال های ۹۸ و ۹۹  دانشگاه فرهنگیان، پردیس‌ها و مراکز سه استان انجام شده است، افزود: دانشجویان در استان‌های خود به رقابت پرداختند و منتخبین استان‌ها در مازندران در ۹ رشته آموزش ابتدایی، استثنایی، مشاوره، ریاضی، ادبیات، تربیت بدنی و سایر رشته‌ها داوری خواهند شد.

رئیس پردیس فاطمه الزهرا(س) ساری با اشاره به اینکه پس از داوری در پردیس، دانشجو معلمان برتر منطقه دو برای رقابت‌های کشوری معرفی می‌شوند، بیان کرد: این جشنواره الگوی برتر تدریس در دانشگاه فرهنگیان رشته‌های آموزشی است، چون آموزش در آموزش و پرورش حرف اول را می زند.

رضایی‌منش یادآور شد: قرار است که در سال‌های آینده این جشنواره برای توسعه حرفه‌ای دانشجو معلمان در دو نوبت برگزار شود و مزایای مهمی دارد.

وی افزود: دانشجو طی کلاس‌های آمادگی که داریم از تجارب اساتید با تجربه برخوردار شده و برای ورود به کلاس درس ورزیده می‌شوند.

رئیس پردیس فاطمه الزهرا(س) ساری با بیان اینکه هدف از اجرای این جشنواره حرفه‌ای سازی معلمان، ظرفیت سازی و توانمند کردن معلمان است، خاطرنشان کرد: تدریس‌ها به صورت تلفیقی و ترکیبی بوده و امید است بتوانیم با تکرار این جشنواره به دانشجومعلمان کمک کنیم تا معلمان خوبی در آینده باشند.

رضایی‌منش ادامه داد:همچنین امیدواریم با تلفیق دانش روز بهترین معلم‌ها را تقدیم جامعه آموزش و پرورش کنیم که جامعه آموزش و پرورش آیینه فردای جامعه اسلامی ما خواهد بود.

وی تعداد آمار شرکت‌کننده در استان های شمالی را ۷ هزار نفر اعلام کرد گفت: این جشنواره مختص کسانی است که کارورزی خود را به اتمام رسانده‌اند.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1254602

مهمترین اخبار ایران و جهان: