نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 08:41

توضیحات «رضا پرکاس» در خصوص بازیکنان جدا شده از نفت آبادان

سرمربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، در خصوص تسویه حساب باشگاه صنعت نفت با بازیکنانی که در این تیم حضور ندارند توضیح داد.

رضا پرکاس، سرمربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در ابتدای فصل گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفت و پس از پنج هفته از کار برکنار شد، در خصوص تسویه حساب باشگاه صنعت نفت با بازیکنانی که در این تیم حضور ندارند، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، اظهار کرد: در خصوص سینا مریدی و احسان مرادیان، گویا این دو بازیکن با واریز مبلغ رضایتنامه خود، از صنعت نفت جدا شدند.

وی افزود: «شردین بابایوف» قزاق نیز، (همچون علی مغنمیان، هر دو در فاصله کمتر از یک هفته) چند هفته پس از رفتن من به‌خاطر نبود مربی بدنساز در تمرینات مینیسک پاره کرد.

این مربی فوتبال، تصریح کرد: عماد میرجوان و پور امینی را سرمربی برزیلی نفت آبادان، به‌خاطر اینکه جا برای خریدهای جدید باز شود، خواستار جدایی آنها شد.

وی در خصوص بازیکنانی همچون امید صیدالی و فرشاد جانفزا، یادآور شد: این دو بازیکن اصلا در لیست شروع لیگ نبودند چون دو هفته قبل از شروع بازی‌ها، بنا به‌دلایلی و با نظر کادر فنی و گزارش به مدیر عامل، از لیست نهایی خارج شدند و این نوع جدایی بازیکن قبل از شروع فصل، در لیگ ایران بسیار متداول است.

پرکاس ادامه داد: مگر پیش از من پول بازیکنانی مثل اهل شاخه و علی بختیاری داده نشد؟ در صورتی که دو فصل پیش مصدوم شده بودند، همچنین مگر فسخ قرارداد حسین بغلانی را که باشگاه در ابتدای فصل انجام داد را پرداخت نشد؟ مگر پول علی مغنمیان را نباید بدهند که بعد از من در تمرینات مینیسک پاره کرده است؟

سرمربی اسبق نفت آبادان خاطرنشان کرد: در مجموع، اصولاً بازیکنانی که قرارداد دارند باید پول آنها پرداخت شود یا توافقی در خصوص پرداختی به ایشان صورت گیرد، حالا به هر دلیلی که باشگاه او را نخواهد( مصدومیت ، انضباطی، کیفیتی، نارضایتی و....) ولی اسم پرکاس به‌عنوان سرمربی، بسیار راحت و خاطره انگیز تر از دیگران است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1240690

مهمترین اخبار ایران و جهان: