نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 23:33

زمینه‌های مستعدی برای توسعه ورزش قهرمانی در استان قزوین وجود دارد

قزوین- شهردار قزوین با بیان اینکه زمینه‌های مستعدی برای توسعه ورزش قهرمانی در استان قزوین وجود دارد، گفت: ورزش قهرمانی زمینه توسعه و تشویق مردم به ورزش همگانی را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صباغی عصر شنبه در همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قزوین اظهار کرد: جشن تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قزوین به صورت سالانه برگزار می‌شد اما کرونا باعث به تعویق افتادن این جشن شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش کردیم تا تمام قهرمانان این دو سال ایام کرونا و یک سال گذشته را در مراسم امروز و در حد توان مورد تقدیر قرار دهیم.

شهردار قزوین اضافه کرد: نشست‌ها و همایش‌های این چنینی باید زمینه هم افزایی بین ورزشکاران و قهرمانان ورزشی استان قزوین را فراهم کند.

وی بیان کرد: حمایت از جامعه قهرمانی در دستور کار مدیریت شهری است و رویکرد ما در قزوین حمایت از ورزش قهرمانی است.

صباغی با بیان اینکه زمینه‌های مستعدی برای توسعه ورزش قهرمانی در استان قزوین وجود دارد، اضافه کرد: ورزش قهرمانی زمینه توسعه و تشویق مردم به ورزش همگانی را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بزرگترین جاده سلامت کشور در قزوین در حال ساخت است، یادآور شد: هم اکنون ۶ کیلومتر از این جاده آماده شده و در اختیار مردم شهر قزوین قرار دارد.

شهردار قزوین در پایان یادآور شد: همه با هم برای توسعه ورزش قهرمانی در استان قزوین و تربیت نسل جوان برای ورزش قهرمانی و پهلوانی باید تلاش کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209790

مهمترین اخبار ایران و جهان: