نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 15:33

مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین ایستاده است

مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، مسئول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأیید اینکه پیروزی مقاومت در لبنان با سال‌ها جهاد و صبر به دست آمده است، بیست و سومین سالروز «پیروزی و آزادسازی» را به لبنان و مقاومت و حزب الله تبریک گفت.

«داوود شهاب» در نشستی خبری در این خصوص گفت: روز مقاومت و آزادسازی را که مصادف با ۲۵ ماه می هر سال است، به لبنان، مقاومت آن و برادران حزب الله تبریک می‌گوئیم. در این روز، مقاومت لبنان پیروزی قاطع بر دشمن صهیونیستی را محقق ساخت و این دشمن بدون هیچ گونه قید و شرط و در تاریکی شب، شکست خورده از خاک لبنان خارج شد.

وی تأکید کرد: سالروز آزادسازی جنوب لبنان و شکست اشغالگران صهیونیستی، مناسبت بزرگی است که با نور و پیروزی ترسیم شده است و در تمام سال‌های پس از این آزادی، الهام‌بخش مردم فلسطین و مقاومت آنها بوده است که امروز صفحات درخشان شکوه را در تاریخ ملت عربی و اسلامی ما ثبت می‌کنند.

این عضو ارشد جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: پیروزی مقاومت در لبنان در نتیجه سال‌ها جهاد و صبر و با فداکاری‌های فراوان و کار خستگی ناپذیر به دست آمده است و رزمندگان این مقاومت توانستند ارتش رژیم صهیونیستی را که مرتکب جنابات و تروریسم علیه ملت فلسطین شده بود، مقهور سازند.

شهاب ضمن تقدیر از مقاومت لبنان که همواره در کنار مردم فلسطین و مقاومت آنها ایستاده و می‌ایستد، تصریح کرد: مقاومت لبنان و فلسطین مسیری طولانی از اقدام مشترک را در کنار هم در مقابله با دشمن و در دفاع از ملت و سرزمین خود ثبت کرده‌اند.

وی در پایان برای روح شهدای مقاومت لبنان و در صدر آنها سید «عباس الموسوی» و حاج «عماد مغنیه» و همه شهدای ملت فلسطین و لبنان طلب رحمت و مغفرت کرد و گفت: ما با قاطعیت و استواری به مبارزه ادامه می‌دهیم و برای تقویت مقاومت و توسعه ابزارهای آن در همه عرصه‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1237946

مهمترین اخبار ایران و جهان: